AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #1 Skrevet 7. mars 2023 Har invitert tinderdaten hjem til meg i helgen. Det er tredje date og første gang hjemme hos meg. Men hva skal jeg servere? Bare snacks? Føler det blir litt voldsomt å lage middag. Kanskje jeg kan bestille pizza? Hva ville dere servert? Anonymkode: d0cde...499 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #3 Skrevet 7. mars 2023 Hjemmelaget pizza og en lett italiensk rødvin. Anonymkode: 7544a...bc9 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #4 Skrevet 7. mars 2023 Jeg skal også ha besøk av tinderdaten i helga, og serverer lasagne med salat og hvitløks-baguetter. Lett å lage ferdig på forhånd, og trenger ikke stå på kjøkkenet mens jeg har besøk. Men vi har avtalt at jeg skal lage noe til middag, siden han kommer rett fra jobb. Blir ikke rødvin til da, siden han skal hjem etterpå. Om du ikke har avtalt noe, og om det er senere enn "normal" middagstid ville jeg satset på å bestille pizza om dere blir sultne. Anonymkode: d0a71...c9f 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #5 Skrevet 7. mars 2023 Med mindre du har invitert på hjemmelaget middag hadde jeg bestilt noe deilig takeaway, ikke pizza og burger men noe ordentlig. Evn lagd biff, eller biffspyd og kyllingspyd eller en egen variant av tapas/meze Anonymkode: fb199...783 1
Rebecca30 Skrevet 7. mars 2023 #7 Skrevet 7. mars 2023 Ååå, spennende! Jeg ville definitivt laget middag. Hva med noe enkelt, men samtidig imponerende som roastbiff med potetsalat og en frisk salat til? Og etterpå kan du servere ham din egen spesielle "roastbiff" om du skjønner hva jeg mener. 🙈 Bare tuller med deg! Men jeg lover deg, hvis du lager roastbiff, blir han imponert. Og kanskje du får smøre litt av sausen hans på brødene dine enda litt senere. 🤣 Hehe, må jo få deg til å slappe av litt. Men roastbiffen er seriøst et godt forslag. 1
visp Skrevet 7. mars 2023 #8 Skrevet 7. mars 2023 Rebecca30 skrev (9 minutter siden): Ååå, spennende! Jeg ville definitivt laget middag. Hva med noe enkelt, men samtidig imponerende som roastbiff med potetsalat og en frisk salat til? Og etterpå kan du servere ham din egen spesielle "roastbiff" om du skjønner hva jeg mener. 🙈 Bare tuller med deg! Men jeg lover deg, hvis du lager roastbiff, blir han imponert. Og kanskje du får smøre litt av sausen hans på brødene dine enda litt senere. 🤣 Hehe, må jo få deg til å slappe av litt. Men roastbiffen er seriøst et godt forslag. Fy faen Du bør holde deg unna dirty talk- det er ikke din styrke. 5 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #9 Skrevet 7. mars 2023 Spiller ikke så stor rolle, mest opptatt av om han får ligget med deg eller ikke uansett Anonymkode: 8d72f...1ea 1
AnonymBruker 42 Skrevet 7. mars 2023 #10 Skrevet 7. mars 2023 (endret) Har på følelsen av at "tinder-dÆit" er noe annet enn det jeg er vant med (om man skal tru KG) , men hvorfor ikke lage noe du liker, og noe er god på? Helst sammen også, egentlig.. visp skrev (10 minutter siden): Fy faen Du bør holde deg unna dirty talk- det er ikke din styrke. Du skjønner bare ikke hva hun mener, om du forstår hva jeg mener 😅 Endret 7. mars 2023 av AnonymBruker 42 2
visp Skrevet 7. mars 2023 #11 Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker 42 skrev (8 minutter siden): Har på følelsen av at "tinder-dÆit" er noe annet enn det jeg er vant med (om man skal tru KG) , men hvorfor ikke lage noe du liker, og noe er god på? Helst sammen også, egentlig.. Du skjønner bare ikke hva hun mener, om du forstår hva jeg mener 😅 Tror ikke det der var en hun:) 1
AnonymBruker 42 Skrevet 7. mars 2023 #12 Skrevet 7. mars 2023 (endret) visp skrev (8 minutter siden): Tror ikke det der var en hun:) Fair enough, og antageligvis ikke... Men siden det IKKE stod "mann" under profil - så må man jo nesten ta følk på ordet i disse dager. Uansett hilken pronomus som måtte være riktig - så hindret ikke det meg ikke i å oppleve en slags "passivt flauhet" Whatever😅 ejiiit Endret 7. mars 2023 av AnonymBruker 42
visp Skrevet 7. mars 2023 #13 Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker 42 skrev (8 minutter siden): Fair enough, og antageligvis ikke... Men siden det stod "mann" under profil - så må man jo nesten ta følk på ordet i disse dager. Uansett hilken pronomus som måtte være riktig - så hindret ikke det meg ikke i å oppleve en slags "passivt flauhet" Whatever😅 Har du tatt deg et glass i kveld AnonymBruker 42? Jeg skjønner ikke en dritt jeg nå:) Det står da Kvinne under profilen.
AnonymBruker 42 Skrevet 7. mars 2023 #14 Skrevet 7. mars 2023 (endret) visp skrev (11 minutter siden): Har du tatt deg et glass i kveld AnonymBruker 42? Jeg skjønner ikke en dritt jeg nå:) Det står da Kvinne under profilen. Dessverre ikke. 😕 Hadde antageligvis fliret i skjegget av "roastbiff" om så var 😅 Du tok meg før redigerings.. edithh : Gå for roastbiff&roastbiff, TS! Og fortell hvordan det gikk. Endret 7. mars 2023 av AnonymBruker 42 2
Endorfin Skrevet 8. mars 2023 #15 Skrevet 8. mars 2023 Pasta med blåskjell og kamskjell hadde jeg laget, og servert noen østers med sitron og vinaigrette som sidedish
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #16 Skrevet 8. mars 2023 Endorfin skrev (11 minutter siden): Pasta med blåskjell og kamskjell hadde jeg laget, og servert noen østers med sitron og vinaigrette som sidedish Det ville jeg heller valgt å servere ved en senere anledning, når jeg visste om han likte det. Det er ikke alle som synes alskens skjell er noen stor opplevelse. Ville heller ha satset på noe enkelt som de fleste liker, for eksempel en Club Sandwich med kyllingfilet og salat, eller bare pizza. Anonymkode: c14a8...e58 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #17 Skrevet 8. mars 2023 visp skrev (43 minutter siden): Har du tatt deg et glass i kveld AnonymBruker 42? Jeg skjønner ikke en dritt jeg nå:) Det står da Kvinne under profilen. Trenger bare å lese teksten for å skjønne at det der ikke kommer fra noen "Rebecca". Teit med menn som utgir seg for å være kvinne. Anonymkode: c14a8...e58 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå