AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #1 Skrevet 7. mars 2023 Jeg har nettopp laget profil på Tinder og har snakket litt med to stykker. Han ene har spurt om jeg vil møte han og ta en kaffe. Jeg har sagt ja til det, men jeg sliter med at jeg er så utrolig sjenert og har også sosial angst. Jeg ønsker å utfordre angsten og jeg møter ingen ved å ikke tørre å møte dem, men det kjennes veldig utfordrende. Tidligere har jeg ikke turt å møte noen fra datingsider, men nå ønsker jeg å gjøre det. Jeg er redd for hva de vil synes om meg og jeg kan bli stille, men om den andre prater litt så går det bedre. Allikevel så er dette veldig skummelt. Lurer på om noen har noen råd til meg? Hva kan jeg gjøre for at dette skal bli litt lettere? Anonymkode: c0158...043
Endorfin Skrevet 7. mars 2023 #2 Skrevet 7. mars 2023 Ikke overtenk, det kan være veldig sjarmerende med sjenerte jenter. Ikke la fobien stoppe deg Hopp i det
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #3 Skrevet 7. mars 2023 Er akkurat som deg! Det jeg pleier å gjøre er å si at jeg er sjenert ved første møte, så de er klar over det. Har alltid bare fått positiv respons tilbake på det. Prøv å slapp helt av, så skal det gå fint!❤️ Anonymkode: 880ac...c2a
snillochsøt Skrevet 7. mars 2023 #4 Skrevet 7. mars 2023 Ta deg en liten shot før første gang, men ikke fortsett å bruk alkohol på den måten. Bare så du kommer i gang!
Majer Skrevet 7. mars 2023 #5 Skrevet 7. mars 2023 Ikke møt typiske tindergutter som er veldig på. Da vil de bare en ting. De som er veldig "gode til å chatte" på tinder havner ofte i den kategorien. Møt de som virker litt mer ekte:) Personlig har jeg aldri opplevd klein stillhet- bare behagelig stillhet. Møter du en bra person blir det nok en fin opplevelse uavhengig av om du blir stille! Har liten erfaring med datingapper, men mye erfaring med dating. Jeg pleier å tenke på dating som en måte å bli kjent med folk på. Jeg møter aldri en date med forventninger på forhånd. Det gjør at jeg nesten alltid blir positivt overrasket.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #6 Skrevet 7. mars 2023 Ro deg med det at de fleste menn prater masse om seg selv, de elsker det, og de prater og prater og prater. Det blir nok ingen stille stund, og hvis det blir det så nyt stillheten for det er ikke lenge til han fortsetter det kjedelige selvskrytet sitt Anonymkode: 62730...f97 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #7 Skrevet 7. mars 2023 Endorfin skrev (1 time siden): Ikke overtenk, det kan være veldig sjarmerende med sjenerte jenter. Ikke la fobien stoppe deg Hopp i det Takk. Ja, jeg må nok bare gjøre det 😊 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er akkurat som deg! Det jeg pleier å gjøre er å si at jeg er sjenert ved første møte, så de er klar over det. Har alltid bare fått positiv respons tilbake på det. Prøv å slapp helt av, så skal det gå fint!❤️ Anonymkode: 880ac...c2a Takk. Ja, det kan jeg si på forhånd. Det tenkte jeg ikke på 😊 snillochsøt skrev (1 time siden): Ta deg en liten shot før første gang, men ikke fortsett å bruk alkohol på den måten. Bare så du kommer i gang! Ja, har tenkt på det, men at jeg ikke gjør det til en vane. Majer skrev (29 minutter siden): Ikke møt typiske tindergutter som er veldig på. Da vil de bare en ting. De som er veldig "gode til å chatte" på tinder havner ofte i den kategorien. Møt de som virker litt mer ekte:) Personlig har jeg aldri opplevd klein stillhet- bare behagelig stillhet. Møter du en bra person blir det nok en fin opplevelse uavhengig av om du blir stille! Har liten erfaring med datingapper, men mye erfaring med dating. Jeg pleier å tenke på dating som en måte å bli kjent med folk på. Jeg møter aldri en date med forventninger på forhånd. Det gjør at jeg nesten alltid blir positivt overrasket. Jeg er nok litt eldre enn du kanskje tror og er lite interessert i gutter. De jeg har snakket med hittil har virket veldig seriøse, så akkurat det er ikke problemet 😊 Nei, jeg prøver å ikke ha noe særlig forventninger, men ønsker jo å gjøre et godt inntrykk og kunne slappe av litt under daten også. AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ro deg med det at de fleste menn prater masse om seg selv, de elsker det, og de prater og prater og prater. Det blir nok ingen stille stund, og hvis det blir det så nyt stillheten for det er ikke lenge til han fortsetter det kjedelige selvskrytet sitt Anonymkode: 62730...f97 Hm, får se på det da. Jeg er ikke så glad i akkurat det så blir nok neppe flere dater om han kun er opptatt av seg selv. Anonymkode: c0158...043
Anonymburker Skrevet 7. mars 2023 #8 Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ro deg med det at de fleste menn prater masse om seg selv, de elsker det, og de prater og prater og prater. Det blir nok ingen stille stund, og hvis det blir det så nyt stillheten for det er ikke lenge til han fortsetter det kjedelige selvskrytet sitt Anonymkode: 62730...f97 Jeg er mann, og er nok mer som ts. Kunne ikke falt meg inn å skryte over noe som helst. Hadde vært mer interessert i å lytte. Men det er nok ikke så attraktive egenskaper hos en mann. Som mann kommer man lengst med å rope høyest, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #9 Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hm, får se på det da. Jeg er ikke så glad i akkurat det så blir nok neppe flere dater om han kun er opptatt av seg selv. Anonymkode: c0158...043 Neida helt enig men da får du hvertfall trent deg litt sosialt Anonymkode: 62730...f97
ClausSaus Skrevet 8. mars 2023 #10 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har nettopp laget profil på Tinder og har snakket litt med to stykker. Han ene har spurt om jeg vil møte han og ta en kaffe. Jeg har sagt ja til det, men jeg sliter med at jeg er så utrolig sjenert og har også sosial angst. Jeg ønsker å utfordre angsten og jeg møter ingen ved å ikke tørre å møte dem, men det kjennes veldig utfordrende. Tidligere har jeg ikke turt å møte noen fra datingsider, men nå ønsker jeg å gjøre det. Jeg er redd for hva de vil synes om meg og jeg kan bli stille, men om den andre prater litt så går det bedre. Allikevel så er dette veldig skummelt. Lurer på om noen har noen råd til meg? Hva kan jeg gjøre for at dette skal bli litt lettere? Anonymkode: c0158...043 Noen tips (til en kvinne): 1) De aller fleste første dater blir det aldri noe mer ut av. Og dette er helt normalt. Så ikke tenk at du skal "opp til muntlig eksamen" eller noe sånt. Du skal bare finne ut om akkurat denne fyren er noe å gå videre med. 2) Skyv alle tanker om at «Nå må jeg si ett eller annet!» ut av hodet. For det "må" du alldeles ikke. Du er ikke der som innleid entertainer. Samtalen skal være engasjerende nok til å gå av seg selv, og hvis ikke er det ikke din jobb å fikse den. 3) Hvis han overhodet vet hva han driver med, så skaper han en atmosfære der det er behagelig for deg å snakke og stiller åpne spørsmål som gir deg anledning til å snakke. Dette er helt basic dating 101 for menn. Så ikke stress – statistisk sett blir det ikke noen andre date uansett, og det er ikke primært din jobb som kvinne å sørge for at det blir det. Senk skuldrene, slapp av og kos deg! 🙂👍 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå