Gå til innhold

Ekkel drøm fra barndommen. Hva skal den symbolisere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg drømte i natt at jeg var tilbake på barneskolen der jeg var elev. I drømmen satt jeg på en huske, men jeg var voksen. Jeg husket i ganske stor hastighet. Plutselig var den ene læreren jeg hadde i virkeligheten i drømmen. Han stod fremfor meg da jeg husket. I virkeligheten var han nok den læreren med størst betydning. I drømmen sier jeg «jeg er lykkelig nå! Jeg er lykkelig nå», så stopper jeg husken og går bort. 

hadde en utrolig ekkelt drøm da jeg våknet. Hva betyr dette?

Anonymkode: bd49e...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

En huske kan bety litt forskjellig:

1. Det betyr at du er lykkelig nå

2. Det betyr at du svinger fra a til b når det gjelder en situasjon du er i nå. 

3. Du har lyst å rømme fra ansvar. 

Anonymkode: 5fdf7...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.3.2023 den 22.59):

Jeg drømte i natt at jeg var tilbake på barneskolen der jeg var elev. I drømmen satt jeg på en huske, men jeg var voksen. Jeg husket i ganske stor hastighet. Plutselig var den ene læreren jeg hadde i virkeligheten i drømmen. Han stod fremfor meg da jeg husket. I virkeligheten var han nok den læreren med størst betydning. I drømmen sier jeg «jeg er lykkelig nå! Jeg er lykkelig nå», så stopper jeg husken og går bort. 

hadde en utrolig ekkelt drøm da jeg våknet. Hva betyr dette?

Du fortel ikkje noko om kva det var som gjorde at du synst denne draumen var ekkel. 

Anonymkode: f0636...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du fortel ikkje noko om kva det var som gjorde at du synst denne draumen var ekkel. 

Anonymkode: f0636...e61

Var bare en følelse jeg hadde i drømmen og da jeg våknet etterpå. Hvorfor vet jeg ikke dessverre. Var en trist og delvis « skremmende» følelse 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får en følelse av at du formidler en slags tomhet, som du febrilsk forsøker å unngå og kjenne på. Men som du stadig blir dratt inn i igjen. Forsøket ditt på å overbevise læreren din om at du er lykkelig, er egentlig rettet til deg selv. Kanskje du finner ut hvilket område i livet ditt det gjelder, dersom du graver litt i hva læreren betydde for deg. 

Vet ikke om dette stemmer for deg, men det er dette jeg plukket opp fra teksten din 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...