Gå til innhold

Med Grimm og gru

Anbefalte innlegg

Gjest Anerikke
Skrevet

Husker du dette?

Noe av det jeg så som barn som har gjort størst inntrykk!

Så fantastisk vakker musikk, nydelige kostymer og sminke...

Kommer nå straks på NRK!!!!

Skrevet

"mum is home, now you can open your door..."

Jovisst- husker den veldig godt. Derfor er det også programert til opptak i heimen nå :-)

-Smilepia i.i.-

Skrevet

Ååååh...takk for infoen. Har lengtet etter på se denne.

Da løøøper jeg ut av forumet og benker meg foran tvn. :)

Skrevet

Å det er det BESTE jeg kan se på tv!!!! Utrolig gode følelser knyttet til Grimm og Gru :) Har gledet meg hele jula, og nøt hvert øyeblikk. Noen som vet om det er mulig å få tak i den? Fikk ikke tatt opp... :tristbla:

Fantastisk, aner ikke hvorfor men dette programmet bare rører ved de innerste hjertestrengene :tommel:

Gjest Anerikke
Skrevet
Fantastisk, aner ikke hvorfor men dette programmet bare rører ved de innerste hjertestrengene  :tommel:

Enig med deg, Mummitrollet! Tror kanskje det er fordi jeg så det som barn, og syns det var så fantastisk og skremmende.

Og så er det jo veldig BRA gjort, med masse masse dyktige mennesker.

Helt herlig!!!!

Har aldri sett at det kan kjøpes noe sted, desverre. Da hadde jeg gjort det på flekken!

Skrevet

Det brakte frem gode barndomsminner hvor jeg dagdrømte at jeg var isdanser eller ballettdanseer etter sånne filmer....

Koselig å se den igjen

Skrevet

Fikk ikke med meg det :sinna:

Det er vel ikke noen som har "host""hark"en DVD liggende "Host""hark"

Skrevet

:grine: hvorfor ser jeg alltid sånt i ettertid? Husker den gjorde så inntrykk, og den sangen var en slager i klassen leeeenge etterpå.

(men kanskje jeg ville blitt skuffet om jeg så den igjen nå?)

Gjest gjest1
Skrevet

(men kanskje jeg ville blitt skuffet om jeg så den igjen nå?)

Jeg ble i hvert fall det. Nydelig musikk og alt det der, men historien, kostymene, scenografien...hm. :rodme: Det var mye bedre før ;)

Skrevet

Ingen DVD med denne, dessverre. Tror faktisk et opplag på ca 5.000 DVD'er hadde blitt solgt ganske greit i Norge, ettersom det er så mange som gjerne skulle hatt denne filmen.

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...