AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #1 Skrevet 7. mars 2023 Hei! Jeg lurer på hvor mange kvinner her inne som aktivt driver med styrketrening / styrkeløft? Hva er målene dine? Eventuelle 1RM og kroppsvekt? Hvordan planlegger du å oppnå de?:) Skal selv debutere innad i lokal styrkeløftklubb dette året, og synes det er kjempespennende å høre om andre sterke kvinner!:) Anonymkode: 4e6ed...f68
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #2 Skrevet 7. mars 2023 Har bare trent styrke i ett år og har ikke råd til pt, så det går sakte. Har nesten nådd målet på 40 kg i knebøy 10x3. 50 kg markløft. Selv er jeg 165 og veier 55 kg Anonymkode: 11e99...065
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3 Skrevet 8. mars 2023 Skjønner! 10x3 på 40 må jo være kjempebra! Men hva føler du er utfordrende? Siden du skriver du ikke har PT. Har ikke råd til det jeg heller, bare kjempeheldig som er kommet inn i ett godt miljø. Begynte å trene for 1 år og 3 mnder siden, siste pr er 130 i markløft. Er 155 og 53kg Anonymkode: 4e6ed...f68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå