AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #1 Skrevet 7. mars 2023 Skal sette inn kobberspiral da jeg ikke kan bruke noe med hormoner. Skal da ta ut forige og sette i ny. Jeg er dritnervøs da å sette den inn var helvette og kroppen min var "syk" i flere dager etter. Tokk 2 paralgin forte+ibux forige gang men føler ikke paralgin forte funker i d hele tatt. Noen som har fått sterke smertestillende ved innsetting? Å så fall hva? 😫🙏🙏 2 uker til jeg skal sette inn men er driiit stressa😟 Anonymkode: 41744...5e4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #2 Skrevet 7. mars 2023 Ibux/naproxen i høy nok dose. Gjør cervix mykere Anonymkode: 7e730...92f
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3 Skrevet 8. mars 2023 Anbefaler å gå til gynekolog istedenfor fastlegen. Jeg satte inn spiral forrige uke hos gynekolog og hadde glemt å ta smertestillende i forkant. Men fikk to bedøvelsessprøyter før innsettelse og kjente derfor nesten ingenting. Anonymkode: 29b4b...d5c
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #4 Skrevet 8. mars 2023 Altså... Jeg har tatt mirena hormonspiral både inn og ut 3 ganger. Tok 1 gram paracet en time før, bare. Murring og menssmerter ut dagen, det var det. Bare slapp av, pust rolig og host i dét gynekologen tar spiralen ut og inn 🤷♀️ Eller har dere "bortgjemt" livmorhals, slikat den må dras frem med slike skarpe gynekologtenger? Jeg fatter bare ikke hva som er så ekstremt vondt, men nå har jeg jo født 3 barn og har fått et langt mer fornuftig forhold til smerter enn hva jeg hadde før 😅 Anonymkode: e3413...ba1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå