Gå til innhold

Hvilken sterke smertestillende er best for spiral?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal sette inn kobberspiral da jeg ikke kan bruke noe med hormoner. Skal da ta ut forige og sette i ny. Jeg er dritnervøs da å sette den inn var helvette og kroppen min var "syk" i flere dager etter. Tokk 2 paralgin forte+ibux forige gang men føler ikke paralgin forte funker i d hele tatt. Noen som har fått sterke smertestillende ved innsetting? Å så fall hva? 😫🙏🙏

2 uker til jeg skal sette inn men er driiit stressa😟

Anonymkode: 41744...5e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ibux/naproxen i høy nok dose. Gjør cervix mykere

Anonymkode: 7e730...92f

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler å gå til gynekolog istedenfor fastlegen. Jeg satte inn spiral forrige uke hos gynekolog og hadde glemt å ta smertestillende i forkant. Men fikk to bedøvelsessprøyter før innsettelse og kjente derfor nesten ingenting. 

Anonymkode: 29b4b...d5c

AnonymBruker
Skrevet

Altså... Jeg har tatt mirena hormonspiral både inn og ut 3 ganger. Tok 1 gram paracet en time før, bare. Murring og menssmerter ut dagen, det var det. Bare slapp av, pust rolig og host i dét gynekologen tar spiralen ut og inn 🤷‍♀️ Eller har dere "bortgjemt" livmorhals, slikat den må dras frem med slike skarpe gynekologtenger? Jeg fatter bare ikke hva som er så ekstremt vondt, men nå har jeg jo født 3 barn og har fått et langt mer fornuftig forhold til smerter enn hva jeg hadde før 😅

Anonymkode: e3413...ba1

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...