AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #1 Skrevet 7. mars 2023 Jeg trodde at babyer ville begynne å vise redsel for fremmede først i 7-8 måneders alderen. Min baby har begynt mye tidligere enn det, og han kan hylgråte selv når det er besteforeldre som holder han. Roer seg ikke før mamma holder han. Hylgråter både når besteforeldre og andre han kjenner fra før bærer han. Og selvfølgelig ukjente. Det er blitt markant oftere at han hylgråter de siste ukene. Er det normalt at de starter så tidlig med dette? Og er det dumt om vi leverer han så bestemor kan passe noen timer hvis han er slik som dette? Anonymkode: 5b174...02c
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #2 Skrevet 7. mars 2023 Ja, min begynte med dette rundt 3 mnd. Det varte tre ukers tid og gikk så litt over. Nå kan bestemor igjen passe litt hvis jeg feks vil ta en tur på butikken alene. Anonymkode: 3106a...371
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #3 Skrevet 7. mars 2023 Ja, det er normalt. Og nei - da bør ikke babyen være hos andre om det ikke er absolutt helt nødvendig (type noe akutt). Anonymkode: ed38f...811
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #4 Skrevet 8. mars 2023 Min begynte rundt 3 mnd, og var helt umulig å ha med noe sted til han var rundt 16 mnd. På det verste kunne ikke folk se på han omtrent. Utrolig slitsomt. Vi lot han få bestemme selv, altså ga vi han rom for å si fra når han ikke syntes at noe var greit. Var en selvfølge å ikke levere han til besteforeldre i den verste perioden, hans behov for trygghet er viktigere enn mitt behov for egentid. Nå som han er to år er det mye bedre, men sitter fortsatt langt inne å be om barnevakt om det ikke er strengt nødvendig. Men nå godtar han i alle fall faren sin (stort sett 😂) Anonymkode: ff590...9a2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #5 Skrevet 8. mars 2023 Jepp, helt vanlig babyen min hadde en periode rundt 4 mnd. der han var livredd for morfaren sin (min far)😂 husker det så godt fordi vi akkurat hadde startet med smaksprøver. Nå er gutten 1,5 år og de to er bestevenner🥰 Anonymkode: 65e7a...52e
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #6 Skrevet 8. mars 2023 Min var sånn fra fødsel omtrent, er et år nå og fortsatt slik. Anonymkode: a9ad4...e30
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #7 Skrevet 8. mars 2023 Min hadde en liten periode rundt 3 mnd der han bare roet seg hos meg. Det gikk over og han har egentlig ikke vært så redd for fremmede siden. Må av og til bli litt kjent før han vil leke med noen. 2 år nå. Anonymkode: b079c...e87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå