Gå til innhold

Formula 1: Drive To Survive

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva synes dere om Drive To Survive, på netflix?

Har personlig ikke sett alle sesongene, har hoppet litt frem og tilbake. men er nå halvveis i sesong 5. Liker den veldig godt, dokumentar, uten å være kjedelig. Tror de overdramatiserer noen ting osv, men dette er nok for at folk skal gidde å se på det. Liker godt blandingen av race, behing the scenes, og førere osv som snakker og kommenterer. Derimot synes jeg det kan være litt forvirrende, fordi de hopper fra race til race, fokuserer omtrent på 1 lag i hver episode istedet, men synes det gjør det vanskelig å se hvordan alle ligger an fordi der ikke er i kronologisk rekkefølge!

Hva synes dere? 

Anonymkode: 7b1cd...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker det, har fulgt med siden sesong 1. Men jeg liker Formel 1 og serien ga sporten en ekstra dimensjon. Gøy å lære mer om de som faktisk sitter i bilen, og de som jobber med hele sirkuset. Har mine klare favoritter i hvert fall 😀 Kommer til å savne Ricciardo i neste sesong, selv om jeg håper han får bli med litt i serien likevel. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nikea skrev (Akkurat nå):

Elsker det, har fulgt med siden sesong 1. Men jeg liker Formel 1 og serien ga sporten en ekstra dimensjon. Gøy å lære mer om de som faktisk sitter i bilen, og de som jobber med hele sirkuset. Har mine klare favoritter i hvert fall 😀 Kommer til å savne Ricciardo i neste sesong, selv om jeg håper han får bli med litt i serien likevel. 

Helt enig! Veldig glad i formel en, dette hr liksom vist mer enn det bare et race viser. (Intervju, behind the scenes, osv) hvem er dine favoritter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helt enig! Veldig glad i formel en, dette hr liksom vist mer enn det bare et race viser. (Intervju, behind the scenes, osv) hvem er dine favoritter?

Som lag er Ferrari favoritten, men som TV-personlighet elsker jeg Gunther Steiner 😄 For en fyr. Så heier litt på Haas og 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på se alt på nytt igjen nå! 🥰 Nettopp ferdig med sesong 1, og det er fortsatt spennende selv om jeg har sett det før 🤭 ELSKER serien og alle de herlige folka ❤️❤️ 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes serien ga en ekstra dybde til en motorsport jeg ikke skjønte så mye av før 

Har blitt stor fan av Formel 1, følger med på race weekend, og har veldig lyst til å reise å oppleve ett race live, men dæven døtte det er dyrt. 

Til andre fans: Anbefaler å se Secret Santa opplegget de har på youtube hvert år, ganske gøy å se hva sjåførene de gir til hverandre 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Nikea skrev (På 7.3.2023 den 20.49):

Som lag er Ferrari favoritten, men som TV-personlighet elsker jeg Gunther Steiner 😄 For en fyr. Så heier litt på Haas og 😊

Günther er artig! For en type. Jeg liker også serien, selv om jeg egentlig ikke ser på F1 (men vurderer å begynne).

Anonymkode: d11d1...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
anon01 skrev (7 timer siden):

Jeg synes serien ga en ekstra dybde til en motorsport jeg ikke skjønte så mye av før 

Har blitt stor fan av Formel 1, følger med på race weekend, og har veldig lyst til å reise å oppleve ett race live, men dæven døtte det er dyrt. 

Til andre fans: Anbefaler å se Secret Santa opplegget de har på youtube hvert år, ganske gøy å se hva sjåførene de gir til hverandre 😊

Jeg har også som mål å få med meg et løp live. Jeg sikter meg inn på Hungaroring, men har ingen konkrete planer for hvilket år det skal skje. 

Anonymkode: d11d1...b0e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker

Jeg digger serien!

Er halvveis inn i siste sesong nå og det er trist at det er så lite igjen. 

Anonymkode: 99af4...5d0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dokusåpe av verste slag. Racing for dem som egentlig ikke liker racing.

Anonymkode: 469f1...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...