AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #1 Del Skrevet 7. mars 2023 Jeg synes eviglange jury i rettssaler er veldig kjedelig og spesielt når alt kommer på slutten av serien. Men så må jeg jo se på siden jeg har brukt så mange timer for å se på serien også. Liker dere rettssaler? Anonymkode: 3444a...d41 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 7. mars 2023 #2 Del Skrevet 7. mars 2023 Serier og filmer genrelt skal alltid blande inn noe romantisk piss. Jeg gir totalt faen i folk sine kjærlighetsliv. Det finnes ikke spennende, vakkert eller søtt og er bare totalt unødvendig. Rettssaker kan bli noe drøye iblant. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #3 Del Skrevet 7. mars 2023 Romantikk og sex som sidestorys. Så jævlig irriterende. Anonymkode: 985b1...0c7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 7. mars 2023 #4 Del Skrevet 7. mars 2023 Jeg hater serier med mye flashbacks, og sidestories som ikke virker som om de har noen annen hensikt enn å fylle ut tiden 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #5 Del Skrevet 7. mars 2023 Kunstige insertions av LGBT+ møl, som I Last of Us. Liksom genialt å kombinere zombier med LGBT. Anonymkode: a93fb...51a 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #6 Del Skrevet 7. mars 2023 Karakterer som liksom skal romantiske følelser for hverandre. For eksempel at de blir irriterte dersom en av partene har noen kortvarige forhold til noen andre side-karakterer. Men det skjer aldri i verden noe av disse følelsene deres. Det blir bare noe ekstra dill og dall som produsentene kan fylle enkelte episoder med, hvis de aldri kommer på noe bedre. Anonymkode: 7974f...8f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #7 Del Skrevet 7. mars 2023 Dette er ikke en spesiell type scene, men serier der lgbtq tvinges inn, virker ikke naturlig fordi det BARE handler om det. Andre serier, som young royals, handler om livet deres istedenfor seksualiteten deres, så mye mer naturlig, realistisk, og mindre kjedelig og irriterende. Anonymkode: a0152...546 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7. mars 2023 #8 Del Skrevet 7. mars 2023 Ektepar som krangler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #9 Del Skrevet 7. mars 2023 Alle scener som varer litt for lenge uten at det driver handlingen videre: for lange sloss- eller kampscener for lange biljakter for lange "liksom-sex-scener" når de ikke kan være hotte i det hele tatt pga aldersgrense generelt Anonymkode: c6904...de2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harepucifer Skrevet 7. mars 2023 #10 Del Skrevet 7. mars 2023 Utroskap (synes det er dørgende kjedelig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #11 Del Skrevet 7. mars 2023 Serier de ikke gidder å lage ferdig. Det er jo helt meningsløst. Anonymkode: 05237...b1c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #12 Del Skrevet 7. mars 2023 Alle klisjeer. Altså. Hvor mange filmer og serier skal man lage hvor karakterene oppfører seg på akkurat samme måte, sier det samme, har samme karakteristiske trekk osv. Ofte kan man vite replikkene og hvordan filmen ender før man har sett det ut i fra hva slags sjanger det er. Er altså så frustrerende. Jeg ELSKER den sjelden gangen det kommer serier eller filmer som ikke følger alle klisjeene i boken. Anonymkode: 58bb6...74c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #13 Del Skrevet 7. mars 2023 Kvinner som skal snakke, føle og mene ting er kjedelig i en serie. Blir fryktelig dårlig tv av sånt. Anonymkode: 14b20...dc8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #14 Del Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dette er ikke en spesiell type scene, men serier der lgbtq tvinges inn, virker ikke naturlig fordi det BARE handler om det. Andre serier, som young royals, handler om livet deres istedenfor seksualiteten deres, så mye mer naturlig, realistisk, og mindre kjedelig og irriterende. Anonymkode: a0152...546 Helt enig, som skeiv selv. Drittlei av at det hele tiden må handle om å være nettopp det. Kan ikke bare karakteren være det da, uten at det må gjøres noe ut av det.. who gives a shit?! Anonymkode: b1649...533 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #15 Del Skrevet 8. mars 2023 Knulling. Anonymkode: 8d7a5...674 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avstand Skrevet 9. mars 2023 #16 Del Skrevet 9. mars 2023 Synging!! Tidsfordriv fordi en episode kanskje må vare så og så lenge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 9. mars 2023 #17 Del Skrevet 9. mars 2023 Groundhog Day-gjentagelser. Da har jeg lyst til å hoppe til slutten, men ser episoden likevel. Grøss! Den gang jeg hadde mulighet, så spolte jeg også når folk bare løp, eller skjøt eller gjorde ting som tar laaaaang tid og med musikk i bakgrunnen og ingen snakking. Det kan være fint, men om det går i dobbel hastighet, så kommer man seg igjennom likevel (eksempel: 2001: En romodyssé) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 17. mars 2023 #18 Del Skrevet 17. mars 2023 Vet ikke om det er kjedelig, for jeg skjønner at man ikke har alternativ. Men kaffe/øvrig drikke eller pizzaesker som hèlt åpenbart er tomme Det merkes så tydelig at det bare lates som 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 17. mars 2023 #19 Del Skrevet 17. mars 2023 Sex. Er ikke så interessert i se andre ha seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillaGorilla<3 Skrevet 17. mars 2023 #20 Del Skrevet 17. mars 2023 Malplasserte og langtekkelige sexscener, samt fødsler- begge deler så langt fra virkeligheten som det omtrent går an å komme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå