Gå til innhold

Runker sammen med andre menn på cam

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gift og har de senere år hatt lite sex da kona ikke har særlig sexbehov, selv så er jeg i andre enden, runker mye, ofte 2 ganger til dagen.I senere tid har jeg begynt å runke sammen med andre menn, vi viser ikke ansikt men bare kropp, vi snakker dirty sammen til vi spruter sammen, jeg har begynt å like kuk etter dette, syns kuk er sexy og jeg blir kåt av å se en hard kuk bli runket til den spruter. Er jeg utro, bør jeg fortelle min kone hva jeg driver med, eller bør jeg bare holde det for meg selv, håper på serøse svar.

Anonymkode: d3d84...9cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge kona di er for lat til å ha sex er det bare å kjøre på. Folk må få lov til å leve ut seksualiteten sin selv om andre har lagt opp.

Anonymkode: f157d...81b

• Liker 3
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på du. Du gjør ikke noe galt her syns jeg.

Anonymkode: baa48...0d2

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg ville ha snakket med partneren min. Har dere klare grenser for hva dere definerer som utroskap? Er det noen spesiell årsak til at hun har lite sexlyst? Er det noe du kan gjøre for å piffe opp sexlivet? Kanskje er hun åpen for at du får leve ut denne delen av seksualiteten din. Kanskje føler hun seg bedratt og ønsker å bryte. Kanskje ønsker hun å forbedre sexlivet deres. Uansett bør dette være noe dere blir enige om. 

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Så lenge kona di er for lat til å ha sex er det bare å kjøre på. Folk må få lov til å leve ut seksualiteten sin selv om andre har lagt opp.

Dette her blir bare usmakelig… det er oftest ikke latskap som fører til manglende sex. Det er som regel mer nyansert enn som så. I tillegg bør man snakke med partneren sin før man initierer seksuell aktivitet med andre, selv om årsaken er udekte seksuelle behov. 
Ja, folk må få lov til å leve ut seksualiteten sin, men ikke på bekostning av andre. I dette tilfellet partneren sin. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har sett dette i diverse grupper jeg e ri på facebook. Menn begynner å taste sex med hverandre i mangelvare av   kvinner.

Anonymkode: 22dd5...770

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.

Skrevet (endret)

Synes dette må være innafor. Ideelt sett skal en ha helt åpen dialog med sine partnere, men det er jo slik at ikke alle har aksept på at en har fantasier, runker, på cam eller dater andre. Noen ganger kan det være at åpenhet kun fører til et dårligere forhold. 

Har selv vært på cam, men med jenter. En herlig spenning, men ikke noe jeg følte for å dele. 

Føler ikke det er utroskap. 

Endret av Friluftsmann70
Skrevet
Friluftsmann70 skrev (1 minutt siden):

Synes dette må være innafor. Ideelt sett skal en ha helt åpen dialog med sine partnere, men det er jo slik at ikke alle har aksept på at en har fantasier, runker, på cam eller dater andre. Noen ganger kan det være at åpenhet kun fører til et dårligere forhold. 

Har selv vært på cam, men med jenter. En herlig spenning, men ikke noe jeg følte for å dele. 

Hva du føler er utroskap eller ikke, har ingen betydning. Det må partner avgjøre og dere må sammen komme til enighet om hvilke grenser dere skal ha i forholdet. Hadde mannen min vært på cam med andre kvinner hadde jeg sett på det som utroskap og et stort tillitsbrudd, og det samme hadde han om det var andre veien. Vi begge er klare over hverandres grenser og har da tatt et valg om å være sammen vel vitende om dette. 

Skrevet
Friluftsmann70 skrev (5 minutter siden):

At du ikke føler det er utroskap, betyr ikke at partneren din ikke gjør det samme om dere ikke har snakket om det. For min del ville det vært langt over grensa for utroskap 😨

Dersom partner ikke har aksept, betyr jo det helt klart at det er noe man bør snakke om.

For vår del har vi snakket om at så lenge det er noe man ikke føler man kan være åpne om med partner, så er det sannsynligvis ikke greit..

TS: Det er litt vanskelig å sette seg inn i situasjonen siden vi snakker om sånt. Er det virkelig ikke noe å gjøre? Og vil dere ha det sånn? Sannsynligvis vil du såre kona veldig om det kommer fram hva du har holdt på med. Og skal du leve sexfritt men bare med camsex med menn? Det høres jo veldig stusselig ut. Prat sammen.. Be om time på familievernkontoret eller med parterapeut. Om det ikke går an å fikse er det kanskje verdt å gå videre? Eller å be om åpent forhold?

For min del er det ikke det om mannen min hadde runket med andre menn (eller kvinner) som ville vært det verste, men at han hadde gått bak ryggen min og hatt nettsex med andre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg er gift og har de senere år hatt lite sex da kona ikke har særlig sexbehov, selv så er jeg i andre enden, runker mye, ofte 2 ganger til dagen.I senere tid har jeg begynt å runke sammen med andre menn, vi viser ikke ansikt men bare kropp, vi snakker dirty sammen til vi spruter sammen, jeg har begynt å like kuk etter dette, syns kuk er sexy og jeg blir kåt av å se en hard kuk bli runket til den spruter. Er jeg utro, bør jeg fortelle min kone hva jeg driver med, eller bør jeg bare holde det for meg selv, håper på serøse svar.

Anonymkode: d3d84...9cf

Jeg hadde kasta deg ut. 

Anonymkode: 534d4...e64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...