AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #1 Skrevet 7. mars 2023 Deprimert er kanskje å ta litt hardt i. Men etter 5 sponantaborter på rad så er jeg gravid i uke 13. tidlig ultralyd ser bra ut og venter på NIPT test. Men, jeg har plutselig blitt så nedstemt, og jeg aner ikke hva det skyldes. Jeg føler meg skikkelig nedfor og trist uten å kunne forklare hvorfor. Er der noen andre som har vært borti noe slikt selv i uke 13-14? Jeg har ikke noen grunn til å være lei meg… men har gått med skuldrene hevet i 12 uker så kan jo ha noe med det å gjøre.. Anonymkode: 3345b...258
Topsi Skrevet 7. mars 2023 #2 Skrevet 7. mars 2023 Jeg vet ikke årsaken til at du er deprimert, men å miste 5 ganger er jo klart noe som kan gjøre noe med en, særlig hvis en endelig begynner å håpe igjen. Vet amathea har samtaler etter spontanabort hvis du er interessert i det
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #3 Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Deprimert er kanskje å ta litt hardt i. Men etter 5 sponantaborter på rad så er jeg gravid i uke 13. tidlig ultralyd ser bra ut og venter på NIPT test. Men, jeg har plutselig blitt så nedstemt, og jeg aner ikke hva det skyldes. Jeg føler meg skikkelig nedfor og trist uten å kunne forklare hvorfor. Er der noen andre som har vært borti noe slikt selv i uke 13-14? Jeg har ikke noen grunn til å være lei meg… men har gått med skuldrene hevet i 12 uker så kan jo ha noe med det å gjøre.. Anonymkode: 3345b...258 Eg las nettopp at dersom ein har jernmangel som gravid så er det STOR sannsynlighet for å utvikle depresjon. Anonymkode: 396d0...d14
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #4 Skrevet 7. mars 2023 53 minutter siden, AnonymBruker said: Deprimert er kanskje å ta litt hardt i. Men etter 5 sponantaborter på rad så er jeg gravid i uke 13. tidlig ultralyd ser bra ut og venter på NIPT test. Men, jeg har plutselig blitt så nedstemt, og jeg aner ikke hva det skyldes. Jeg føler meg skikkelig nedfor og trist uten å kunne forklare hvorfor. Er der noen andre som har vært borti noe slikt selv i uke 13-14? Jeg har ikke noen grunn til å være lei meg… men har gått med skuldrene hevet i 12 uker så kan jo ha noe med det å gjøre.. Anonymkode: 3345b...258 Jeg er i litt samme situasjon som deg. Jeg mistet 11 ganger på rad og er nå i uke 13. Jeg er sykemeldt og føler det gradvis blir bedre. Nå får jeg ro til å ta vare på meg selv. Anonymkode: 208a2...6fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå