Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe oss iPad med keyboard som erstatning for den eldgamle supertreige laptopen vi har. Er det dumt å kjøpe på Finn.no? En IPad fra 2018, vil den kunne fungere lenge til nogenlunde enkel bruk? Kommer til å bruke den mest til regninger, jobbsøking, Netflix og kanskje ett og annet tegneprogram eller redigere video etc. sett på denne på Finn som eksempel, Finnkode: 293704409.

Orker ikke at den skal gå treigt og ikke funke, noen garanti har den jo ikke? 

AnonymBruker
Skrevet

Det som er viktig å tenke på her, er at apper slutter støtte på eldre iOS.

Apple vil også slutte å støtte iPad 6.gen på ett tidspunkt (ikke sende ut nye iOS oppdateringer). Vanligvis er det 5-6 år etter at enheten kom ut på markedet. Så trolig iløpet av ett år, så vil det ikke sendes ut oppdateringer til den iPaden lenger. 

Anonymkode: 873ae...4fd

Skrevet

Ville heller kjøpt en brukt laptop, kjøpte en for 500 fra 16 selv var rask når jeg formaterte den

AnonymBruker
Skrevet

Ville heller kjøpt en chromebook eller laptop. 
Hva koster en så gammel iPad? 

Jeg solgte en for 300 kr som ikke engang støttet Spotify 🤪

Anonymkode: 02491...d30

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det som er viktig å tenke på her, er at apper slutter støtte på eldre iOS.

Apple vil også slutte å støtte iPad 6.gen på ett tidspunkt (ikke sende ut nye iOS oppdateringer). Vanligvis er det 5-6 år etter at enheten kom ut på markedet. Så trolig iløpet av ett år, så vil det ikke sendes ut oppdateringer til den iPaden lenger. 

Anonymkode: 873ae...4fd

Ja, dette er viktig. Selv har jeg en iPad mini fra 2016. Fullt brukbar, men den har blitt merkbart treigere de siste årene. Da ville jeg heller kjøpt noe annet og nyere enn iPad hvis jeg ville bruke mindre penger. 

Anonymkode: 435c9...5dc

AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke betalt 4000 for en 5 år gammel ipad (med tilbehør). 

Mitt inntrykk er at Apple-produkter er håpløst å kjøpe brukt siden folk tror de nesten ikke synker i verdi.

Men hvis dere er opptatt av pris så er kanskje ikke ipad det lureste. Dere får en ny chromebook for 3-5000, ville heller gått for det i så fall.

Anonymkode: ee55e...5e3

Skrevet

Skal du primært skrive ville jeg kjøpt en laptop, hvis du bruker den mest til browsing, netflix etc. er en ipad knallgod.
Ville heller valgt en iPad Pro 10.5 2.gen, disse har mer minne og pro motion skjerm. Har selv en sånn og har ingenting å utsette, er lynrask. Disse fåes fra rundt 3000,-

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte IPad til 4690.- på Power denne uka. Den er helt grei til Netflix, spill, fb og egentlig alt jeg bruker den til. Jeg hadde aldri kjøpt en brukt iPad så lenge jeg kan då splitter ny til 4690.-

Anonymkode: 6c82f...348

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...