Anonymsis Skrevet 10. mars 2023 Forfatter #21 Del Skrevet 10. mars 2023 Topsi skrev (20 minutter siden): Håper dette går bra for deg ❤ Hva er grunnen til at man slutter så tidlig på progesteron? Takk for det❤️ Jeg vet ikke riktig - jeg har forstått det sånn at andre klinikker har som praksis at man fortsetter på progesteronet en god stund uti første trimester, mens jeg fikk beskjed om at kroppen skal sette i gang produksjonen selv etter de 15 dagene, slik at det ikke skal være nødvendig å fortsette. Kanskje det bare er en forsikring? Har veldig lite kunnskaper om dette😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymsis Skrevet 10. mars 2023 Forfatter #22 Del Skrevet 10. mars 2023 Dere som har vært gjennom svangerskap utenfor livmor - opplevde dere svangerskapskvalme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #23 Del Skrevet 10. mars 2023 Anonymsis skrev (1 minutt siden): Takk for det❤️ Jeg vet ikke riktig - jeg har forstått det sånn at andre klinikker har som praksis at man fortsetter på progesteronet en god stund uti første trimester, mens jeg fikk beskjed om at kroppen skal sette i gang produksjonen selv etter de 15 dagene, slik at det ikke skal være nødvendig å fortsette. Kanskje det bare er en forsikring? Har veldig lite kunnskaper om dette😅 Jeg har hatt forsøk hos to klinikker, en i Norge og en i utlandet, og hos begge stoppet de progesteronstøtte ved graviditetstest. Anonymkode: 020ce...321 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 10. mars 2023 #24 Del Skrevet 10. mars 2023 (endret) Anonymsis skrev (4 minutter siden): Takk for det❤️ Jeg vet ikke riktig - jeg har forstått det sånn at andre klinikker har som praksis at man fortsetter på progesteronet en god stund uti første trimester, mens jeg fikk beskjed om at kroppen skal sette i gang produksjonen selv etter de 15 dagene, slik at det ikke skal være nødvendig å fortsette. Kanskje det bare er en forsikring? Har veldig lite kunnskaper om dette😅 Ifølge nyere forskning kan det hjelp for kvinner som har tidligere abort, og anbefales inntil 16 uker... https://www.midirs.org/latest-news/news/2021/updated-nice-guidance-on-miscarriage-using-progesterone-to-help-prevent-pregnancy-loss/ Endret 10. mars 2023 av Topsi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 11. mars 2023 #25 Del Skrevet 11. mars 2023 Anonymsis skrev (19 timer siden): Dere som har vært gjennom svangerskap utenfor livmor - opplevde dere svangerskapskvalme? Ja jeg var kvalm hver morgen - måtte spise frokost med en gang jeg stod opp for å ikke bli super kvalm, jeg er ikke ett frokost mennekse overhode 🙈Hadde helt vanlige symptomer på helt vanlig graviditet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #26 Del Skrevet 12. mars 2023 Topsi skrev (På 10.3.2023 den 22.06): Ifølge nyere forskning kan det hjelp for kvinner som har tidligere abort, og anbefales inntil 16 uker... https://www.midirs.org/latest-news/news/2021/updated-nice-guidance-on-miscarriage-using-progesterone-to-help-prevent-pregnancy-loss/ Fikk beskjed om å bruke til uke 9. deg er visst vanlig ved ivf? Jeg fikk det som et eksperiment sammen med østrogen nettopp fordi det er mye som tyder på at kvinner som sliter med gjentatte sponantaborter kan ha en fordel av dette Anonymkode: 25160...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #27 Del Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fikk beskjed om å bruke til uke 9. deg er visst vanlig ved ivf? Jeg fikk det som et eksperiment sammen med østrogen nettopp fordi det er mye som tyder på at kvinner som sliter med gjentatte sponantaborter kan ha en fordel av dette Anonymkode: 25160...02c Du hadde kanskje innsett av fryst egg instyrt syklus? Da må man bruke det til morkaka er danns. Ellers holder det i to uker for det dannes et gult legme etter egguttaket. Anonymkode: 8444a...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #28 Del Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du hadde kanskje innsett av fryst egg instyrt syklus? Da må man bruke det til morkaka er danns. Ellers holder det i to uker for det dannes et gult legme etter egguttaket. Anonymkode: 8444a...d56 Nei jeg hadde ikke ivf i det hele tatt. Naturlig gravid. Dette er noe de eksperimenterer litt med basert på at en har sett positive resultater. Anonymkode: 25160...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymsis Skrevet 20. mars 2023 Forfatter #29 Del Skrevet 20. mars 2023 Oppdatering: Det hele endte i exu og hasteoperasjon i helgen. Forferdelige greier å gå gjennom, og tung og smertefull operasjon, i hvert fall var det det for meg. Men det virker til at dette skjer mange flere enn man skulle tro 😔 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 20. mars 2023 #30 Del Skrevet 20. mars 2023 Anonymsis skrev (5 timer siden): Oppdatering: Det hele endte i exu og hasteoperasjon i helgen. Forferdelige greier å gå gjennom, og tung og smertefull operasjon, i hvert fall var det det for meg. Men det virker til at dette skjer mange flere enn man skulle tro 😔 Så trist å høre ❤️ Ja det virker som det skjer mange flere enn statistikken tilsier at det skal skje ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå