Gå til innhold

nekte starte på jobb igjen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sykemeldt i 2,5 mnd grunnet skade i fot. Orker ikke tanken på å starte på jobb igjen. En enorm belastning ligger på skuldrene mine og jeg klarer ikke tanken på jobb . sitter bare apatisk i sofaen.  dette har plaget meg nå i 2 år og jeg har møtt veggen. Jeg føler ikke at jeg blir tatt seriøst og det blir en kamp å få komme seg inn til spesialist. Kan jeg si til fastlegen at det blir ikke aktuelt å starte på med noe jobb før jeg får hjelp ? jeg makter det ikke . Hun kommer sikkert til å bli irritert , men.. 

Anonymkode: 8bbeb...60a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har selvsagt bare 3 muligheter her hvis du ikke vil jobbe normalt. Å be legen om videre sykemelding, be leder om tilrettelegging, eller si opp. Å nekte å gå på jobb uten sykemelding er oppsigelsesgrunn

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Be om sykemelding for hva da?

Anonymkode: dbf4a...741

AnonymBruker
Skrevet

Og hva er det egentlige problemet? Foten eller jobben i seg selv? Om det er jobben som plager deg slik, så har du selv et ansvar for å bytte jobb.

Anonymkode: b88aa...838

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da bytter du jobb, og det burde du ha tenkt på for 2,5 mnd siden når du ble sykemeldt for foten. Man sykemelder seg ikke fordi at man ikke orker å gå på jobb. 

Anonymkode: 71ae0...fd1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke helt tak i hvilken grunn du har for sykemelding. Kunne du ikke brukt tiden du var sykemeldt pga foten til å få ny jobb? 

Anonymkode: 27d23...cc5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...