Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2005 #1 Skrevet 28. desember 2005 Jeg har hatt stor gelde av å se på "Beat for Beat", det er så mange flinke som er med der (også ukjente som det er gøy å se). Kjempeflott med Heine Totland, Jan Werner, og mange, mange utallige flinke, flotte deltakere! Litt kritikk må være når de tar inn skuespillere og andre folk som ikke kan synge...slikt er ikke gøy å se på. Mye bedre når det er skolert kvalitet i studio! Jeg er litt lei av programlederen I. Dyrhaug, kanskje det er på tide å finne en ny? Noen som vet om vi får glede av dette eminente programmet i 2006 også?
fiesta Skrevet 28. desember 2005 #2 Skrevet 28. desember 2005 Jeg tror jeg leste en plass at det skulle komme neste år også. Men er ikke sikker.
*Heidi* Skrevet 28. desember 2005 #3 Skrevet 28. desember 2005 men tror dere at det ikke er noe juks, at de virkelig kan alle disse sangene?
Holly Hobbie Skrevet 29. desember 2005 #4 Skrevet 29. desember 2005 Det er ikke "juks," men de stopper kamera under innspilling og lar sangerne laere tekstene osv. naar det trengs! Det er jo ikke live!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå