Gå til innhold

GOD STØVSUGER!!

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.3.2023 den 4.47):

Kjøpte meg Dyson for 5 mnd.siden og elsker den😍 Så lettvint å tar så bra. Den kostet 8000.- men det er den vel verdt. Blir nok den siste støvsugeren jeg eier i mitt liv,så da slo jeg på stortromma😊

Anonymkode: c6083...6a2

Hei

Kan du sende meg hvilke merke og hva den heter  nr. Etc. På forhånd takk.

AnonymBruker
Skrevet

Mitt eneste tips er å ikke kjøpe en *silent* eller *eco*. Suger jo ikke i det hele tatt. Så er også på jakt etter ny maskin. 

Anonymkode: cc869...5f7

Skrevet
Vera skrev (På 13.3.2023 den 13.51):

Når det kommer til husarbeid takker jeg ja til alle nyvinninger som kommer min vei..

Støvsugeren jeg har både støvsuger, mopper, tømmer seg selv, og er like blid hver morgen kl 10 når den starter rengjøringen 👌🏻👌🏻

Hei, Er som deg, leter etter nyvinninger som gjør renhold eller støvsuging lettest mulig. Ønsker å vite hva støvsugeren din heter. På forhånd takk for svar. 

Skrevet
HildegunnSta skrev (1 time siden):

Hei, Er som deg, leter etter nyvinninger som gjør renhold eller støvsuging lettest mulig. Ønsker å vite hva støvsugeren din heter. På forhånd takk for svar. 

Jeg har Roborock Q5 pro. Den har ikke tømmestasjon, men jeg synes det går veldig greit å gjøre selv, og så blir den billigere i innkjøp da.

Robotstøvsugere tar jo bare gulvet, men jeg bruker klut/Swiffer til det meste annet som bør støvtørkes.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.3.2023 den 12.49):

Dyson V15. Problem solved

Anonymkode: 6c454...876

Heter den Dyson v15 detect absolutte?? Ønsker å kjøpe den. Ut fra dine beskrivelser fungerer den på hele leiligheten.

Svar ønskes🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...