Tiriltotten Skrevet 7. mars 2023 #1 Skrevet 7. mars 2023 Hei på dere, nå har jeg altså kjøpt støvsuger etter støvsuger, alle anbefalt på dt sterkaste av salgsmen på butikken som ELON elkjøp osv.. Men ikke en eneste av dem fungerer i nærheten så godt som salgsmennene påstår.. jeg har hund og barn og en gubbe som elskar å spise frokost i sofaen, så det blir fort mye å støvsuge. Nå har jeg brukt 40 minuttet på å støvsuge en stue på 15kvadratmeter, enda er ikke gulvet fritt for smuler og skit. Så kjære dere, har dere en støvsuger å anbefale noen som snart river håret av seg av fortvilelse her?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #2 Skrevet 7. mars 2023 Google best i test støvsuger 2022 ev 2023 så får du svar! Anonymkode: c0288...b4c 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #3 Skrevet 7. mars 2023 Tiriltotten skrev (7 minutter siden): Hei på dere, nå har jeg altså kjøpt støvsuger etter støvsuger, alle anbefalt på dt sterkaste av salgsmen på butikken som ELON elkjøp osv.. Men ikke en eneste av dem fungerer i nærheten så godt som salgsmennene påstår.. jeg har hund og barn og en gubbe som elskar å spise frokost i sofaen, så det blir fort mye å støvsuge. Nå har jeg brukt 40 minuttet på å støvsuge en stue på 15kvadratmeter, enda er ikke gulvet fritt for smuler og skit. Så kjære dere, har dere en støvsuger å anbefale noen som snart river håret av seg av fortvilelse her? Skulle tro du ikke vet hvordan du skal bruke støvsugeren, eller at du har tvangsnevroser på å ha det rent. Ingen, absolutt ingen kjøper støvsuger på støvsuger og bruker 40 minutter på å støvsuge 15m2.. Så samme hvilke støvsuger du velger så vil du aldri bli fornøyd. Anonymkode: e9012...617 6
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #4 Skrevet 8. mars 2023 Denne holder det den lover Miele - Complete C3 Cat & Dog Flex - SGEF5 Mangorød – Støvsugere Det er snakk om livet før og etter at denne støvsugeren kom i hus. Jeg har hund, katt, stort hus, flere tepper osv - og i følge enkelte, "støv på hjernen", så jeg holdt på som deg for å få det rent før. Anonymkode: 04f79...c28 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #5 Skrevet 8. mars 2023 Tiriltotten skrev (16 timer siden): Så kjære dere, har dere en støvsuger å anbefale noen som snart river håret av seg av fortvilelse her? Huff, det høres ikke godt ut. Jeg skulle så gjerne ha hjulpet deg, men jeg har fremdeles min 25 år gamle Miele-maskin som gjør jobben både effektivt og godt, og har ikke peiling på hva som finnes på markedet i dag. Men generelt sett, jeg konsulterer alltid NAAFs sider (Norges astma og allergi forening) når det kommer til renhold, fordi astmatikere og allergikere er avhengige av produkter som gjør som lovet for å få en bedre hverdag. Jeg regner derfor med at støvsugere anbefalt av dem er veldig gode, og gjør det rent nok. Disse er anbefalte fra NAAF Electrolux PD91 GREEN ** Available: FIN,NO,DK,SE Electrolux PD91-4DB ** Available: FIN,NO,DK,SE Electrolux PD91-4MG ** Available: FIN,NO,DK,SE Electrolux PD91-4RR ** Available: FIN,NO,DK,SE Electrolux PD91-6IWX ** Available: FIN,NO,DK,SE Electrolux PD91-6ST ** Available: FIN,NO,DK,SE Electrolux PD91-8SSM ** Available: FIN,NO,DK,SE Electrolux PD91-ALERG2 ** Available: NO,DK,SE Electrolux PD91-ANIMA ** Available: NO,DK,SE https://www.asthmaallergynordic.com/household-appliances Anonymkode: 1d42d...cc0 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #7 Skrevet 13. mars 2023 Miele. Har hatt min i 10 år, og den var verdt hver krone. Anonymkode: 4483b...c66 2
Vera Skrevet 13. mars 2023 #9 Skrevet 13. mars 2023 Finnes det folk som støvsuger selv enda? Beste investeringen jeg noensinne har gjort er robotstøvsuger. Den tar alt der den kommer til. Har en håndholdt til trapper osv. 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #10 Skrevet 13. mars 2023 Dyson V15. Problem solved Anonymkode: 6c454...876 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #11 Skrevet 13. mars 2023 Vera skrev (59 minutter siden): Finnes det folk som støvsuger selv enda? Beste investeringen jeg noensinne har gjort er robotstøvsuger. Den tar alt der den kommer til. Har en håndholdt til trapper osv. De fleste jeg kjenner støvsuger selv. Er ikke akkurat veldig krevende. Anonymkode: 4483b...c66 2
Vera Skrevet 13. mars 2023 #12 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De fleste jeg kjenner støvsuger selv. Er ikke akkurat veldig krevende. Anonymkode: 4483b...c66 Når det kommer til husarbeid takker jeg ja til alle nyvinninger som kommer min vei.. Støvsugeren jeg har både støvsuger, mopper, tømmer seg selv, og er like blid hver morgen kl 10 når den starter rengjøringen 👌🏻👌🏻 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #13 Skrevet 13. mars 2023 Vera skrev (4 minutter siden): Når det kommer til husarbeid takker jeg ja til alle nyvinninger som kommer min vei.. Støvsugeren jeg har både støvsuger, mopper, tømmer seg selv, og er like blid hver morgen kl 10 når den starter rengjøringen 👌🏻👌🏻 Har dyr. Mange skrekkhistorier og mange uhell med robotstøvsugere og dyr, så det er uaktuelt for de fleste som bryr seg om de. Anonymkode: 84f94...5d3 1
Vera Skrevet 13. mars 2023 #14 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har dyr. Mange skrekkhistorier og mange uhell med robotstøvsugere og dyr, så det er uaktuelt for de fleste som bryr seg om de. Anonymkode: 84f94...5d3 Ok? Hvilke uhell da? Vi har hund, men den er på rommet sitt når støvsugeren går..han går automatisk inn på rommet når støvsugeren starter 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #15 Skrevet 13. mars 2023 Vera skrev (3 timer siden): Ok? Hvilke uhell da? Vi har hund, men den er på rommet sitt når støvsugeren går..han går automatisk inn på rommet når støvsugeren starter 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Vel ... Historiene jeg har hørt handler om andre ting enn skadde dyr. 💩 https://www.boredpanda.com/robot-vacuum-cleaner-spreads-dog-shit-everywhere/?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=organic https://www.rb.no/jessheim/humor/nyheter/hele-stua-var-tapetsert-med-dritt/s/5-43-354835 Anonymkode: 8a4b4...0b7
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #16 Skrevet 13. mars 2023 En jeg kjenner som har katt skryter av denne, billig er den også: https://www.elkjop.no/product/outlet/miele-complete-c3-totalcare-ecoline-stovsuger-41gjp332ne/65868#specifications Anonymkode: d1c43...c26 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #17 Skrevet 13. mars 2023 Vera skrev (6 timer siden): Finnes det folk som støvsuger selv enda? Beste investeringen jeg noensinne har gjort er robotstøvsuger. Den tar alt der den kommer til. Har en håndholdt til trapper osv. Jeg har også en robotstøvsuger jeg elsker, men så lenge den ikke støvsuger persienner, gardiner, sofaen, madrassene, taklister osv beholder jeg den gamle gode en stund til 😊 Anonymkode: 1d42d...cc0 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #18 Skrevet 14. mars 2023 Kjøpte meg Dyson for 5 mnd.siden og elsker den😍 Så lettvint å tar så bra. Den kostet 8000.- men det er den vel verdt. Blir nok den siste støvsugeren jeg eier i mitt liv,så da slo jeg på stortromma😊 Anonymkode: c6083...6a2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2023 #19 Skrevet 14. mars 2023 Miele Complete C3 MedicAir PowerLine The one and only! ❤️ Anonymkode: 530e9...59d 1
HildegunnSta Skrevet 1. juni #20 Skrevet 1. juni Tiriltotten skrev (På 7.3.2023 den 16.27): Hei på dere, nå har jeg altså kjøpt støvsuger etter støvsuger, alle anbefalt på dt sterkaste av salgsmen på butikken som ELON elkjøp osv.. Men ikke en eneste av dem fungerer i nærheten så godt som salgsmennene påstår.. jeg har hund og barn og en gubbe som elskar å spise frokost i sofaen, så det blir fort mye å støvsuge. Nå har jeg brukt 40 minuttet på å støvsuge en stue på 15kvadratmeter, enda er ikke gulvet fritt for smuler og skit. Så kjære dere, har dere en støvsuger å anbefale noen som snart river håret av seg av fortvilelse her? Hei Helt enig i det du skriver. Er flytt fra eneboligmed sentralstøvsuger til leilighet. Har allerede nå byttet en ny støvsuger til en annen som heller ikke jeg er fornøyd med. Altfor tung og den suger seg fasttil underlaget..... Jeg er spent på råd erfaringer på enkle støvsugere andre har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå