Gå til innhold

Å ikke tenne på partnerens fetisjer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en fyr, og vi har snakket veldig åpent om sex, hva vi liker, fetisjer og sånt. Jeg synes selv jeg er åpen til sinns på feltet, men kjenner at det han tenner veldig på ikke er noe jeg har spesielt sansen for. Han er så intenst opptatt av disse fantasiene, så jeg tenker at et sexliv for han uten disse tingene ikke blir bra i lengden. 

Det er type mamma-rollespill, at jeg er en mammafigur i hans fantasi, med amming. puppekos og bli snakket til som et barn. For meg er det turn off, siden jeg tenner på en mann som er maskulin og dominant. Men jeg vet ikke hvor mye vekt jeg skal legge på det med å leve ut fetisjene sine? Er det viktig i et forhold?

Anonymkode: baa39...e19

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg dater en fyr, og vi har snakket veldig åpent om sex, hva vi liker, fetisjer og sånt. Jeg synes selv jeg er åpen til sinns på feltet, men kjenner at det han tenner veldig på ikke er noe jeg har spesielt sansen for. Han er så intenst opptatt av disse fantasiene, så jeg tenker at et sexliv for han uten disse tingene ikke blir bra i lengden. 

Det er type mamma-rollespill, at jeg er en mammafigur i hans fantasi, med amming. puppekos og bli snakket til som et barn. For meg er det turn off, siden jeg tenner på en mann som er maskulin og dominant. Men jeg vet ikke hvor mye vekt jeg skal legge på det med å leve ut fetisjene sine? Er det viktig i et forhold?

Usj.. 

Synes at det er bra at han er åpen men det der hadde jeg også synes var skikkelig turnoff. 

Har han fått idéen fra Homelander i the Boys. 😆

Anonymkode: 5ad9d...94a

• Nyttig 3
Skrevet

Det er veldig mange som sier det går bra om man ikke deler alle fetisjer. Men jeg tenker at det er vel nettopp det som ofte er problemet når mange er utro, enten den grensen er digital eller fysisk. 

Personlig kan jeg ikke se for meg å være sammen med en som har seksuelle interesser jeg ikke kan godta eller bli med på. Og det gjelder selvfølgelig enda mer om dette er ting jeg finner turnoff eller verre. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Den fetishen ts nevner der vil jeg tro er av en slik art at det er vanskelig å bli med på sånn for å være grei. 

Anonymkode: 97988...c45

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hm vel av mine erfaringer med menn som deler sine fetisjer er at dem vil pushe på for å oppleve det med deg. Har dem først snakket om det vil de aller fleste gjøre det og. Så du må være forberedt på å bli spurt om å gjøre det med han. Vet og at menn som har fetisjer får seg elskerinner eller prosituerte som hjelper de med å oppfylle sine fantasier, når dem er gifte og har dame. Så får han det ikke hos deg så vil han nok få det hos noen andre. Jeg hadde valgt å avslutte med en mann som hadde en slik lyst som jeg ikke tente på. Men er opp til deg.

Anonymkode: 105ec...462

• Liker 4
Skrevet

Fungerer det til en viss grad uten også kan det sikkert gå i lengden. Han har jo sikkert levd med kun fantasien i lang tid, men på et tidspunkt vil det både være dumt å presse seg til å være med (også for hans del), så mulig la han leve akkurat denne delen ut med noen andre? Han kommer neppe til å foreslå det selv.

Skrevet (endret)

Jeg personlig er av tanken at man skal strekke seg langt for å tilfredstille livspartner (merk langvarig partner her) sine seksuelle fantasier. Jeg kunne aldri forestilt meg å være sammen med eller gift med ett menneske som ikke var villig til å prøve å være med på hva slags fetisher jeg har. Og vice versa. 

Også tenker jeg at noe blir en dealbreaker, og annet er kanskje en litt "fjern/rar ide" i starten, men som kan være med å dyrke ett fantastisk deilig sexliv mellom deg og partner.  

Endret av anon01
skrivefeil
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk i mange år å holdt tilbake, følte jeg ble for mye med mine kinks og høye lyst. Ente opp hver gang med å søke spenning andre steder, samme hvor fint jeg hadde det ellers i dating perioden eller i forholdet. Fikk ikke behovene mine dekt, først nå i voksen alder, å etter jeg møtte han jeg er samme med nå, hvor viktig det var for meg å få disse behovene dekt. Det å ha noen å prøve ut å leke med, få lystene og behovene dekt er viktig for mange. Veldig befrielse å ha noen likesinnede, å få dekt de ekstra behovene man har innimellom.  

Anonymkode: 83150...611

• Liker 1
Skrevet

Kunne aldri ha gått inn i forhold til en person som jeg ikke matchet med seksuelt.

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det blir sykt når det forventes at man skal stille opp på pervers og skakkjørt seksualitet. Det beste du kunne gjort for fyren hadde vært å få ham avgårde til en psykiater.

Anonymkode: 4d685...c91

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Ih, det var litt ekkelt. Og hobbypsykologen i meg ville lurt på hans forhold til egen mor.. 

Anonymkode: 1214f...7fd

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Vil du noen gang klare respektere fyren?

Voksen mann som vil leke baby?

Dealbraker her ja.

Anonymkode: 4d81e...c65

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dere har samme behov/fantasier i bunn og da blir det litt klinsj. Du er nok åpen til sinns når det gjelder deg selv og det du tenner på, men "en mann skal være en mann og dominere" som du sier...

Hvor viktig det er varierer vel, men siden han tør å åpne seg om noe så tabu så er det vel viktig for ham vil jeg tro.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ih, det var litt ekkelt. Og hobbypsykologen i meg ville lurt på hans forhold til egen mor.. 

Slike ønsker stammer gjerne fra ting som usikker tilknytning og et ønske om aksept og affeksjon som man kanskje ikke fikk som barn, så hobbypsykologen i deg er nok inne på noe. Hva tenker hobbypsykologen i deg om kvinner som vil bli dominert? Daddy issues?

En ting jeg føler meg rimelig sikker på er at disse fetisjene hans ikke har noen ting med hans mor å gjøre ut over at det er noe stammer fra veldig tidlig barndom...

Anonymkode: f1010...db9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Slike ønsker stammer gjerne fra ting som usikker tilknytning og et ønske om aksept og affeksjon som man kanskje ikke fikk som barn, så hobbypsykologen i deg er nok inne på noe. Hva tenker hobbypsykologen i deg om kvinner som vil bli dominert? Daddy issues?

En ting jeg føler meg rimelig sikker på er at disse fetisjene hans ikke har noen ting med hans mor å gjøre ut over at det er noe stammer fra veldig tidlig barndom...

Å ønske å bli dominert (uavhengig av kjønn) ville jeg ikke reagert på. Så fremt det kun var seksuelt. 

Eller, jeg skjønner meg ikke helt på dom/sub, men hver sin smak.

Å blande inn barnlighet i sex blir noe annet... For meg som har barn ville det vært utrolig ekkelt å skulle liksom-amme en voksen partner 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Å ønske å bli dominert (uavhengig av kjønn) ville jeg ikke reagert på. Så fremt det kun var seksuelt. 

Eller, jeg skjønner meg ikke helt på dom/sub, men hver sin smak.

Å blande inn barnlighet i sex blir noe annet... For meg som har barn ville det vært utrolig ekkelt å skulle liksom-amme en voksen partner 

Det har ikke noe med barn å gjøre, selv om jeg skjønner reaksjonen. Det er heller ikke nødvendigvis seksuelt, sannsynligvis ikke, og handler mer om en følelse av trygghet og nærhet som man kanskje har følt et savn etter. Jeg tror akkurat den delen er mer som å ønske seg en varm og god klem.

Jeg hadde en kjæreste (jente) med en traumatisk barndom som hadde litt av det der, og det handlet nok mest om nettopp den vanskelige barndommen der hun ikke hadde følt noen trygghet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det har ikke noe med barn å gjøre, selv om jeg skjønner reaksjonen. Det er heller ikke nødvendigvis seksuelt, sannsynligvis ikke, og handler mer om en følelse av trygghet og nærhet som man kanskje har følt et savn etter. Jeg tror akkurat den delen er mer som å ønske seg en varm og god klem.

Jeg hadde en kjæreste (jente) med en traumatisk barndom som hadde litt av det der, og det handlet nok mest om nettopp den vanskelige barndommen der hun ikke hadde følt noen trygghet.

Det må da kunne gå an å få kos, nærhet og trygging uten å sette amming i seksuell setting?

Uten å leke mamma og baby som skal ha et måltid?

Det er jo bare regelrett direkte jævlig ekkelt og pedofilt. 

Anonymkode: 628b7...7c3

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det må da kunne gå an å få kos, nærhet og trygging uten å sette amming i seksuell setting?

Uten å leke mamma og baby som skal ha et måltid?

Det er jo bare regelrett direkte jævlig ekkelt og pedofilt. 

Anonymkode: 628b7...7c3

Vet du egentlig hva pedofili er, eller hva det betyr?

Du kan selvfølgelig mene at hva du vil er ekkelt. Noen synes oralsex er ekkelt f.eks, men det er heller ikke "pedofilt". Det må vel gå an å akseptere at sex i misjonær med lyset av ikke er himmelen for alle uten å kalle dem pedofile?

Hvorfor er det mer pedofilt å "amme" enn å suge på brystvorter?

Erotic lactation - Wikipedia

Sitat

In its issue of March 13, 2005, the London weekly newspaper The Sunday Times gave a report of a scientific survey (composed of 1690 British men) Indicating that in 25 to 33% of all couples, the male partner had suckled his wife's breasts. Regularly, the men gave a genuine emotional need as their motive.[6] In lesbian partnerships, mutual breastfeeding has been regarded as a familiar expression of affection and tenderness.[7]

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

La ham gå, ts. Når han er så opptatt av dette så tidlig, da er dette noe som er veldig viktig for ham.

Dette er ikke noe for deg, så ikke sett deg (og ham) i den situasjonen at du vil føle press for å ha visse typer sex og at han vil føle seg stadig avvist. Begge deler er like uheldig for begge to.

Jeg skrev med en og vi planla å møtes - inntil han begynte å legge ut hvor mye han gledet seg til å kjenne mine hender oppi anus, helst knyttneven. Takk for meg.

Folk får ha de fetisjene de vil for min del, men skal de omsette dem til handling, da er det helt avgjørende at begge to tenner like mye på det, og at det er 100 % frivillig og ønsket av begge to. Der er ikke du og han, Hi - så avslutt og gå videre!

Anonymkode: ec1b8...fdf

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hei, jeg har mye som minner om ts sin kjæreste sin kiink. Ikke så åpenlyst gjerne, men jeg liker brystkos, amming m/brystmelk. Hun erter meg litt med det. 

Poenget mitt er at jeg har ikke lyst på min egen mor eller noe. Helt normalt forhold til henne.

Anonymkode: e0da5...ea7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...