AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #1 Skrevet 7. mars 2023 https://fb.watch/j6WxKygFKF/ jeg døde litt når jeg så denne.. Anonymkode: 252e8...9e7
Macro Skrevet 7. mars 2023 #3 Skrevet 7. mars 2023 Det er er vel strengt tatt amerikanere som er issuet, ikke gutter. Har enda til gode å se europeiske menn gå på den der 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #4 Skrevet 7. mars 2023 Macro skrev (2 minutter siden): Det er er vel strengt tatt amerikanere som er issuet, ikke gutter. Har enda til gode å se europeiske menn gå på den der jeg tror brorparten av 20 åringer i dag ville gått på den der... Anonymkode: 252e8...9e7
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars 2023 #5 Skrevet 7. mars 2023 Det kan da vel ikke være mulig med en slik reaksjon, med mindre man har vokst opp under en solid stein...
Macro Skrevet 7. mars 2023 #6 Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): jeg tror brorparten av 20 åringer i dag ville gått på den der... Anonymkode: 252e8...9e7 Jeg tror du tar feil. Kvinner gjør jo ikke annet enn å snakke om eller skylde på mensen, så de fleste vet hva mensen faktisk er. Når jeg tenker meg om så kan du har rett. Mensen får jo skylda for alt, så hva skal stakkars menn tro…
Carrot Skrevet 7. mars 2023 #7 Skrevet 7. mars 2023 (endret) Macro skrev (Akkurat nå): Jeg tror du tar feil. Kvinner gjør jo ikke annet enn å snakke om eller skylde på mensen, så de fleste vet hva mensen faktisk er. Når jeg tenker meg om så kan du har rett. Mensen får jo skylda for alt, så hva skal stakkars menn tro… 🤣 jeg lo nå! Og tror du har et poeng! edit: gutter lærer jo ikke om kvinnehelse.. Endret 7. mars 2023 av Carrot
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #8 Skrevet 7. mars 2023 Macro skrev (48 minutter siden): Jeg tror du tar feil. Kvinner gjør jo ikke annet enn å snakke om eller skylde på mensen, så de fleste vet hva mensen faktisk er. Når jeg tenker meg om så kan du har rett. Mensen får jo skylda for alt, så hva skal stakkars menn tro… Virker ikke som du vet hva mensen er når du har den holdningen nei. Jeg har aldri hørt en kvinne eller jente skylde på mensen for noe som helst. De få tilfellene som skjer iblandt hvor jenter må dra hjem fra skolen under mensen eller ikke orker å ha sex er fordi de har alvorlig underlivssykdommer som for eksempel endometriose som medfører ekstreme smerter og utmattelse. Men så fins det jo menn som skylder på mensen for alt da. Om en jente setter de på plass fordi de har vært duste for eksempel, da er det ikke sjeldent man som ung får høre fra klassekamerater "Har du mensen eller?!" som en måte å undertrykke jentas mening på. Til og med i voksne parrelasjoner kan menn komme med den kommentaren om de ikke får dama si til å gjøre som de vil. Mensen blir av menn brukt som et skjellsord og det er altfor lite kunnskap om hva mensen faktisk er, om hele syklusen og hvordan den påvirker kvinner og om alvorlige sykdommer knyttet til menstruasjonen. Anonymkode: 56bd6...5e4 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #9 Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Virker ikke som du vet hva mensen er når du har den holdningen nei. Jeg har aldri hørt en kvinne eller jente skylde på mensen for noe som helst. De få tilfellene som skjer iblandt hvor jenter må dra hjem fra skolen under mensen eller ikke orker å ha sex er fordi de har alvorlig underlivssykdommer som for eksempel endometriose som medfører ekstreme smerter og utmattelse. Men så fins det jo menn som skylder på mensen for alt da. Om en jente setter de på plass fordi de har vært duste for eksempel, da er det ikke sjeldent man som ung får høre fra klassekamerater "Har du mensen eller?!" som en måte å undertrykke jentas mening på. Til og med i voksne parrelasjoner kan menn komme med den kommentaren om de ikke får dama si til å gjøre som de vil. Mensen blir av menn brukt som et skjellsord og det er altfor lite kunnskap om hva mensen faktisk er, om hele syklusen og hvordan den påvirker kvinner og om alvorlige sykdommer knyttet til menstruasjonen. Anonymkode: 56bd6...5e4 Jeg vet hva mensen er. Og, ja. Du har rett i at begge kjønn kan skylde på mens for alt. Tenkte mer på at enkelte kvinner kan tillate seg å behnadle andre dritt for så å skylde på hormoner. Anonymkode: d56a4...268
Macro Skrevet 7. mars 2023 #10 Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet hva mensen er. Og, ja. Du har rett i at begge kjønn kan skylde på mens for alt. Tenkte mer på at enkelte kvinner kan tillate seg å behnadle andre dritt for så å skylde på hormoner. Anonymkode: d56a4...268 dette var meg btw
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #11 Skrevet 7. mars 2023 Kan du si hva den linken handler om, ts. Ikke alle på kg er boomere med facebook-konto. Eventuelt rippe videoen til webm og lime inn i et innlegg her. Anonymkode: 437a4...c47 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå