Gå til innhold

Kjæresten er allergisk mot sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Lang historie kort: irritasjon etter sex. Leter etter løsninger. 

Endret av Kaudervelsk
(Ryddet for sensitiv informasjon)
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oppstår samme problem ved kondombruk? Hvis ja så kan du utelukke at det er noe i vaginaen som blir reagert på.

Anonymkode: 869b5...136

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Oppstår samme problem ved kondombruk? Hvis ja så kan du utelukke at det er noe i vaginaen som blir reagert på.

Anonymkode: 869b5...136

Vi har faktisk ikke brukt kondom, så har ikke prøvd. Legen sa at mange reagerer på kondom og at det er kondomen som irriterer, så er redd det bare blir en forflytning av problemet. Men så klart, går an å prøve. 

Hvordan gjøre penishode mer robust for min lavere ph? Det er spørsmålet jeg går med nå.

Skrevet

Jeg kjente en tidligere.. mener både han og eksen var "allergisk" mot hverandre, men ihvertfall en av dem var det. 

• Liker 1
Skrevet
svartkatt skrev (Akkurat nå):

Jeg kjente en tidligere.. mener både han og eksen var "allergisk" mot hverandre, men ihvertfall en av dem var det. 

Og løsningen var...?

Skrevet
Kaudervelsk skrev (Akkurat nå):

Og løsningen var...?

Det vet jeg ikke.. var ikke mitt problem. 😋 

Men du nevner ph.. kanskje du kan endre på noe matvaner?

Skrevet

Bruker dere glidemiddel?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis den ene ikke tåler å ha sex med den andre så er man nok ikke rett for hverandre. 

Anonymkode: 917f2...63c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Glidemiddel og kondom.

Anonymkode: 0acad...4ba

AnonymBruker
Skrevet

...er symptomet opphovnet penis? Høhøhø

Anonymkode: ddaa0...96a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Da blir han kanskje smittet av sopp hos deg, hver gang dere har samleie?

Anonymkode: cece1...834

AnonymBruker
Skrevet

Du mistenker at han ikke tåler vaginaen din, men har ikke prøvd kondom? Ok...

Anonymkode: b3bf0...43c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sliter fu med sopp og bruker intim såpe, kan det være såpen din som er problemet.  Jeg hadde aldri hatt sopp før jeg prøvde bla asan og dr.greve. så er program på tv, og fant ut at jeg ikke var alene. Har brukt sterilan nedentil i alle år, og kommer til  å fortsette med det. Da alle forsøk på intimsåpe gir sopp

Anonymkode: 0d933...614

• Liker 1
Skrevet
Sofakona skrev (46 minutter siden):

Bruker dere glidemiddel?

Vi har brukt den innimellom, men av typen fra apoteket som skal være for skånsom for sensitiv hud. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Sliter fu med sopp og bruker intim såpe, kan det være såpen din som er problemet.  Jeg hadde aldri hatt sopp før jeg prøvde bla asan og dr.greve. så er program på tv, og fant ut at jeg ikke var alene. Har brukt sterilan nedentil i alle år, og kommer til  å fortsette med det. Da alle forsøk på intimsåpe gir sopp

Anonymkode: 0d933...614

Har sluttet med all intimsåpe! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Da blir han kanskje smittet av sopp hos deg, hver gang dere har samleie?

Anonymkode: cece1...834

Siden canestene ikke har hjulpet på ham så er det ikke sopp som er hans problem. Vi har vært innom det før, og hver gang jeg har hatt infeksjon så har vi avstått fra sex. Nå skal jeg dessuten være soppfri, men han fikk oppblussing til tross.

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Du mistenker at han ikke tåler vaginaen din, men har ikke prøvd kondom? Ok...

Anonymkode: b3bf0...43c

Mistanken er relativt ny, så nei, men ser ut som vi burde gjøre et forsøk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hvis den ene ikke tåler å ha sex med den andre så er man nok ikke rett for hverandre. 

Anonymkode: 917f2...63c

Bu! 👹

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker Pjur Med Soft Silikonbasert glidemiddel, den gule fra kondomeriet. Det er den eneste som fungerer for meg, da jeg er veldig sensitiv nedentil. Kan ikke bruke de fra apoteket. Kan jo være glidemiddelet deres som irriterer han?

Anonymkode: da9b7...0cd

AnonymBruker
Skrevet
Kaudervelsk skrev (57 minutter siden):

Vi har faktisk ikke brukt kondom, så har ikke prøvd. Legen sa at mange reagerer på kondom og at det er kondomen som irriterer, så er redd det bare blir en forflytning av problemet. Men så klart, går an å prøve. 

Hvordan gjøre penishode mer robust for min lavere ph? Det er spørsmålet jeg går med nå.

Hvis han kun får disse problemene når han er inni deg, så er det ganske logisk å tenke at kondom ikke hadde vært et problem. Han har nok reagert på soppen din, eller så kan det hende du har en veldig lav/høy PH-verdi i kjeden din som penis reagerer på. De har gode intimsåpe på apoteket for akkurat det problemet. 

Anonymkode: ad655...c8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...