Gå til innhold

Hvor kjapt til sengs?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor fort er det kjappeste du har gått til sengs med noen?

Svar gjerne med kjønn, hvor gamle du og den du lå med var, om dere ble sammen, ble pulevenner eller om det ble ons?

Jeg er mann, var vel rundt 40 og gle inn i musa hennes kanskje 45 minutter etter vi møttes. Ble pulevenner.

Mulig det gikk kjappere med en annen dame, som kom hjem til meg og jeg tok bakfra mot veggen. Husker ikke. hun var ivrig:-)

Anonymkode: d8cec...090

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utvekslet blikk med ei på et utested under studietiden. Etter en stund gikk jeg bort, tok henne i hånda, førte henne til toalettet hvor vi hadde sex. Utvekslet aldri et ord, og så henne aldri igjen.

Ellers kommer det selvfølgelig an på hvordan man definerer å møtes. Kunne gjerne være snakk om sekunder om det var tinder/nett først. De siste 8-9 årene har jeg bare hatt ett ONS, dog. Foretrekker en connection og relasjon over tid.

Skrevet

Glei inn i musa 😂 

Fra man møtes til det skjer er en ting. Fra første ord, skrevet eller talt, er noe annet. Eller? 

AnonymBruker
Skrevet

Chattet med en på en datingsiden. Han kom en tur til meg og 5 min etterpå var vi i halmen for resten av natta. Ble ikke mer enn det. Gjør det heller aldri igjen.

Anonymkode: ec334...16d

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt noen sånne nettchat-affærer, der jeg kommer hjem til henne og så har vi sex med en gang. Et par ganger åpnet hun døren naken.

Fire-fem ganger, kanskje. Min erfaring er at kvinner er like mye med på sånt, dersom de er sikre på at ingen får vite om det.

Anonymkode: 02279...9b4

• Liker 1
Skrevet

Rundt en time, sammen den dag i dag 

AnonymBruker
Skrevet

Har vel aldri skjedd at det har skjedd så kjapt med noen ikke kjente til fra før av. Men har blant annet pratet med flere på Tinder, der vi har hoppet til sengs ganske kjapt etter første møte. 

Anonymkode: 762af...41d

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg skulle teste min bisexualitet. Tok ca 10 min fra han åpnet døra til jeg hadde pikk i rompa mi. Fant ut at en liten pikk merkes ikke spesielt, og det ble med den ene gangen.

Anonymkode: 66c90...cc4

Skrevet

Det råeste er den gangen vi IKKE endte til sengs.

Ubetjent hytte på Hardangervidda. En sånn skjeggstubb-sexy fyr var på badet, skulle barbere seg. Bar overkropp, ullbokser - that's all. Jeg spør om han bruker lang tid, for jeg skal dusje. Han sier med et blunk at jeg bare kan komme, hvis jeg ikke er sjenert. Så noe fikk meg til å gjøre det. 

Jeg står da i dusjen, naken, mens han barberer seg halvannen meter unna. Ullbokser viser det meste når det inni vokser, og han var raskt halvstiv og velutstyrt. Jeg gir litt f... og barberer kjønnet. Vi småprater. Han blir helt hard, kjempesynlig under stoffet. Vi har blikkontakt, men mer skjer ikke. Han går ut av badet før jeg går ut av dusjen.

Glemmer det aldri.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har hatt noen sånne nettchat-affærer, der jeg kommer hjem til henne og så har vi sex med en gang. Et par ganger åpnet hun døren naken.

Fire-fem ganger, kanskje. Min erfaring er at kvinner er like mye med på sånt, dersom de er sikre på at ingen får vite om det.

Anonymkode: 02279...9b4

Åpnet døren naken? I byen eller på landet?

Anonymkode: d8cec...090

AnonymBruker
Skrevet

Kjappeste var vel med en gang han kom inn døra egentlig, noe som var avtalt på forhånd. Lå da naken å klar i senga, hadde låst opp døren til han kom. Også åpent opp døra naken for en annen, da ble det litt mere oppvarming først.  

Anonymkode: 7327f...5ce

AnonymBruker
Skrevet

Var på party på Ibiza. Eneste stort fylleparty. I et stort bassengområde. Danset i bassenget hvorpå en tilfeldig britisk jente gnikket rumpa mot meg til jeg var hard, tok et grepa tak i kølla, og lot den gli inn i musa hennes. Jeg kom vel etter sånn ca 1 min. Ingen som så det siden hele bassenget var skumlagt av såpe. Så henne hverken før eller siden. 😄

Anonymkode: 13c1d...8c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...