Gå til innhold

Når og hvor er de billigste bill. til Sør-Afrika?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som kan Sør-Afrika her?

Skal bo hos en venn i Sør-Afrika desember 2006 og det er jo lenge til!

Men noen her som har erfaringer med når jeg bør bestille billett og hvor jeg eventuelt kan få den rimeligste?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi fikk de billigste, eller i allefall de billigste og beste, billettene gjennom www.travellink.com.

Det var kanskje mulig å få billigere andre steder, men da innebar det flere mellomlandinger. Vi fløy via Schiphol med KLM og var veldig fornøyd med det! Vår erfaring var det er det ble dyrere jo nærmere avreisen var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på om du ønsker å betale med en gang, eller om du ønsker å reservere de gjennom et reisebyrå og betale 1 mnd før avreise.

www.supersaver.no har rimelige billetter for online booking

Ellers finnes det mange små reisebyrå som kan gi deg gode priser på billetter som bare reserveres og betales senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vel Sør-Afrika siden jeg bor der...

Det er dyrt å reise i desember (høysesong) så bestill så tidlig som mulig. Jeg har besøk fra Norge i julen og de bestilte i juni, prisene i november var i alle fall mye høyere. Det kan være billigere hvis du kan reise før 15 des og retur etter 15 jan. De fleste besøkende kommer for tiden med Air France, det virker som de har det beste tilbudet fra Norge (men det kan jo endre seg før neste desember).

Sør-Afrika er et veldig vakkert og spennende land og du kan glede deg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vel Sør-Afrika siden jeg bor der...

Det er dyrt å reise i desember (høysesong) så bestill så tidlig som mulig. Jeg har besøk fra Norge i julen og de bestilte i juni, prisene i november var i alle fall mye høyere. Det kan være billigere hvis du kan reise før 15 des og retur etter 15 jan. De fleste besøkende kommer for tiden med Air France, det virker som de har det beste tilbudet fra Norge (men det kan jo endre seg før neste desember).

Sør-Afrika er et veldig vakkert og spennende land og du kan glede deg masse!

Takk for svar!

Nå ble jeg nysgjerrig, jeg kjenner flere nordmenn som bor i Sør-Afrika, har selv bodd i Pretoria og Durban i 7mnd. Hva driver du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på det samme....finnes det lesere her som vet hvor rimeligste billett t/r med opphold på minst 2 uker) kan kjøpes?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal til safaga egypt snart rett og slett fordi det var det billigste og beste alternativet nå i januar..kriteriene var at det ikke skulle være noe party sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal til safaga egypt snart rett og slett fordi det var det billigste og beste alternativet nå i januar..kriteriene var at det ikke skulle være noe party sted...

Hæ? Postet du innlegg i feil tråd? :lese:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Nå ble jeg nysgjerrig, jeg kjenner flere nordmenn som bor i Sør-Afrika, har selv bodd i Pretoria og Durban i 7mnd. Hva driver du med?

He he, akkurat nå bor jeg i Cape Town og jobber i en organsiasjon. Litt kjipt svar, men vil ikke fortelle så mye om meg selv...

Du kjenner jo SA bra når du har vært her i 7 mnd.

Håper du får en fin tur til neste jul :) Da skal jeg være i Norge i julen, må ha litt vinterjul snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...