Gå til innhold

Jeg er betatt av en kjendis, men kommer aldri i en situasjon der jeg møter henne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle de kvinnelige kjendisene jeg vet om som ikke er sammen med en person fra før kjendistilværelsen har enten datet andre kjendiser eller andre rike. Vi lever i et likestilt samfunn og jeg trenger eksempler på kvinnelige kjendiser som ikke gjør det. Hvordan kan jeg møte på kjendispolitikeren jeg er betatt av?

Anonymkode: 5e1a7...5c5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er en politiker bør du først og fremst selv være politisk engasjert for at du skal være aktuell. 

Men det beste er nok å innse at det aldri kommer til å bli, sånn at alle vi damer som har crush på John carew eller brad pitt 

Anonymkode: 637ab...4ae

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis det er en politiker bør du først og fremst selv være politisk engasjert for at du skal være aktuell. 

Men det beste er nok å innse at det aldri kommer til å bli, sånn at alle vi damer som har crush på John carew eller brad pitt 

Sånn som alle vi damer mente jeg 

Må bare akseptere at det aldri kommer til  å bli. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du ha kjendis-dame? Er du klar over hvor mye jobb det er å ha en sånn dame? De godtar ikke sofapoteter for å si det mildt. Du må ha spennende ting på kalenderen din konstant. Spennende mennesker i omgangskretsen din og du må være en naturlig gjest på den røde løperen. 

Det er mye jobb og er bare verdt det dersom du allerede lever et sånt liv. Skal du skape et fra scratch for å ha sjans på en kjendisdame kommer du til å møte veggen etter to uker. 

Prøv deg heller på ei vanlig dame. Det er vanskelig nok det. Men med mindre jobb og premien er akkurat det samme, siden hun har den samme deilige kroppen. 

Anonymkode: 2f943...413

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du noen gang møtt henne da?

Det er jo helt normalt å være betatt av en kjendis, men det betyr jo ikke at man faktisk ville passet sammen om man møttes. Det blir ønsketenkning - man ser for seg hvordan man håper den personen er og hvor fint man ville hatt det sammen. Og da tenker man jo at man selvsagt er skapt for hverandre da - men det er jo bare en illusjon.

Med fare for å være ufin - de fleste skjønner dette når de blir voksne. De fleste lar kjendiscrush forbi kjendiscrush, og vet at det ikke er noe ekte med det. Bare drømmer.

Å være voksen og ikke forstå dette er rett og slett litt creepy. Man sender ut stalker-vibber. Det er absolutt ikke noe sjarmerende (eller normalt) ved å bli oppsøkt eller forfulgt av en ukjent som har sett deg på tv og synes du er søt. Bare ubehagelig.

Anonymkode: f92fd...2d3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun er politiker, får du vel finne aktivitetsskjemaet hennes da. Møter hun skal på, foredrag hun skal holde der og der. Må vel være offentlig informasjon, hva dette partiet har for offentlige møter og slikt, der hun kanskje vil være? 

Anonymkode: fe4b6...c67

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har du vurdert og oppsøke henne?

Jeg hadde syntes det var koselig om en hemmeligbeundrer oppsøkte meg med blomster og sjokolade på døren 😊

Anonymkode: d1313...d47

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke oppsøk henne. 

Oppsøk heller helsevesenet

Anonymkode: f5fb5...084

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg hadde syntes det var koselig om en hemmeligbeundrer oppsøkte meg med blomster og sjokolade på døren 😊

Det er ikke hyggelig i min bok, tvert imot meget invaderende.

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Det finnes ikke hyggelig, det er stalkeroppførsel. Og ja, jeg har opplevd det.

Anonymkode: ffcdc...ad5

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Rakfisken skrev (39 minutter siden):

Det er ikke hyggelig i min bok, tvert imot meget invaderende.

Godt vi er forskjellige. 

Ts mannen min oppsøkte meg på døren med blomster og sjokolade og vi har vært sammen nå i 13 år 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Godt vi er forskjellige. 

Ts mannen min oppsøkte meg på døren med blomster og sjokolade og vi har vært sammen nå i 13 år 😊

Jeg har også opplevd det, og mislikte det sterkt. Om blomstene kom med bud hadde det vært en helt annen sak.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Godt vi er forskjellige. 

Du fikk kanskje lite oppmerksomhet fra menn fra før.

Anonymkode: 3de99...c1e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor vil du ha kjendis-dame? Er du klar over hvor mye jobb det er å ha en sånn dame? De godtar ikke sofapoteter for å si det mildt. Du må ha spennende ting på kalenderen din konstant. Spennende mennesker i omgangskretsen din og du må være en naturlig gjest på den røde løperen. 

Det er mye jobb og er bare verdt det dersom du allerede lever et sånt liv. Skal du skape et fra scratch for å ha sjans på en kjendisdame kommer du til å møte veggen etter to uker. 

Prøv deg heller på ei vanlig dame. Det er vanskelig nok det. Men med mindre jobb og premien er akkurat det samme, siden hun har den samme deilige kroppen. 

Anonymkode: 2f943...413

Det er mange mannlige kjendiser som er sammen med helt vanlige damer. Hvorfor går det ikke andre veien?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Det er mange mannlige kjendiser som er sammen med helt vanlige damer. Hvorfor går det ikke andre veien?

Det gjør det jo. Masse historier om kjendisdamer som er sammen med tømmere, bønder, og andre vanlige yrker. Til og med ei prinsesse som blei gift med en pt i vårt naboland. Men folk har som regel felles kjente eller felles interesser de møtes gjennom. 

Anonymkode: 41f8a...576

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Nei det er bare sjukt og creepy!

Anonymkode: 44c2d...fa6

AnonymBruker
Skrevet

Blomster og sjokkis på døra til en du ikke kjenner er ikke innafor, fordi det kan være invaderende og virke skremmende. 

Blomster og sjokolade til en du kjenner kan være en fin ting. Vær litt obs på hva du gjør , for det er uansett ikke sikkert at effekten samsvarer med intensjonen. 

Blomster eller annet på døra til en du kjenner veldig godt og dere har en felles humor på greiene og sånt... da kan det kanskje være uten avsender. Jeg gjorde dette siste en gang for lenge siden, vel vitende om risikoene. Ett av svarene ble: hvorfor sendte du ikke trusa di, du skulle ha sendt trusa di! 

Anonymkode: 46769...071

Skrevet

Gammel tråd som tydeligvis repostes med jevne mellomrom…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...