Gå til innhold

Mye utflod!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre som opplever dette? Er sånn at jeg må gå med større bind eller tampong.. ikke alltid det lukter noe spesielt, men er store mengder.. vært hos lege for det og fått stikkpiller flere ganger, men kan jo ikke drive med det hele tiden ☺️ blitt spesielt mye etter sex med en fyr av og til, allergi mot sperm? 😂 Testet for kjønnssykdommer, aldri fått påvist dette heldigvis 

Anonymkode: 1d1bc...126

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sleit med det samme. Trodde jo det var sopp, bakteriell vaginose og alt mulig, men lege fant ingenting og sa at noen har bare mer enn andre.

Det som hjalp for meg, var å slutte helt med brødmat (ALT av brød - også pizza). Nå er jeg tilnærmet utflod-fri. Hvis jeg spiser en brødskive eller noen rundstykker på besøk hos folk merker jeg mer utflod allerede dagen etter 😄

Er jo ikke sikkert samme gjelder for deg, men tenkte bare å nevne det. 

Anonymkode: 3817e...88a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg sleit med det samme. Trodde jo det var sopp, bakteriell vaginose og alt mulig, men lege fant ingenting og sa at noen har bare mer enn andre.

Det som hjalp for meg, var å slutte helt med brødmat (ALT av brød - også pizza). Nå er jeg tilnærmet utflod-fri. Hvis jeg spiser en brødskive eller noen rundstykker på besøk hos folk merker jeg mer utflod allerede dagen etter 😄

Er jo ikke sikkert samme gjelder for deg, men tenkte bare å nevne det. 

Anonymkode: 3817e...88a

Setter pris på svar! Legen tok test for en stund siden og da var det bakteriell vaginose, virker som jeg får det i ny og ne.. spesielt etter samleie 

AnonymBruker
Skrevet

Siden du nevner allergi mot sæd, så brukes det ikke kondom?

Bare spør da sæd har en anne pH enn vagina, og det kan faktisk føre til ubalanse i underlivet. Er ikke en kjønnssykdom i seg selv, men man kan få en del kluss med underlivet av sæd 😅

Om du ønsker å prøve noe, bare for å ha prøvd, om det er sæd som gir en ubalanse; du har jo disse https://www.apotek1.no/produkter/lactal-balance-gel-7x5ml-902226p?gclid=CjwKCAiA3pugBhAwEiwAWFzwdcN7DtsWNRNslOT30Du-yH2H3e9KgQhwPoP-2lgZ3EeWn-zcyT3vDhoC360QAvD_BwE

Som kan prøves som en løsning som ikke fører til legebesøk.

Anonymkode: e0f75...00a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Siden du nevner allergi mot sæd, så brukes det ikke kondom?

Bare spør da sæd har en anne pH enn vagina, og det kan faktisk føre til ubalanse i underlivet. Er ikke en kjønnssykdom i seg selv, men man kan få en del kluss med underlivet av sæd 😅

Om du ønsker å prøve noe, bare for å ha prøvd, om det er sæd som gir en ubalanse; du har jo disse https://www.apotek1.no/produkter/lactal-balance-gel-7x5ml-902226p?gclid=CjwKCAiA3pugBhAwEiwAWFzwdcN7DtsWNRNslOT30Du-yH2H3e9KgQhwPoP-2lgZ3EeWn-zcyT3vDhoC360QAvD_BwE

Som kan prøves som en løsning som ikke fører til legebesøk.

Anonymkode: e0f75...00a

Er allergisk mot latex, så har kobberspiral da jeg heller ikke tåler hormoner så godt, takk for tips, det kan prøves! 🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...