Ella Skrevet 29. oktober 2002 #1 Skrevet 29. oktober 2002 Sitter her tidlig på morgenkvisten, og har nettopp testet positivt... :o Vanskelig å samle tankene, men det er jo helt rart, egentlig. Hva gjør jeg framover? Skjønner ingenting. Skal bestille time hos legen snarest. Tar hun blodprøve eller urinprøve for å se om jeg virkelig er gravid? Lurer litt på om det kanskje hjalp å skifte merke på graviditetstestene. Sa til mannen min at kanskje jeg ble mer gravid av den testen jeg har nå :D Og så har jeg ingen symptoner! Ikke som jeg vet om i hvertfall. Eller jo, mensen kunne jo har kommet i går. Tror vi må bestille noen graviditetsbøker på internett, og få litt kunnskap om dette her. Jeg har lite peiling Noen gode råd framover fra dere? Går ut fra at jeg skal leve som normalt. Jaja, ingen alkohol, røyker gjør jeg ikke, må gjerne bli litt flinkere til å spise sundt. Og jeg tok min første folin(?)-tablett i dag. Så løye da Ella
Gjest Zalomine Skrevet 29. oktober 2002 #2 Skrevet 29. oktober 2002 Gratulerer! Dette går nok helt fint. Graviditetsbøker er fint, og masse masse info finnes på nettet. Les uke-for-uke, og kos deg, mens magen vokser!
Gjest *Perser* Skrevet 29. oktober 2002 #3 Skrevet 29. oktober 2002 Gratulerer sååå masse med lille spiren i magen Håper at jeg kan se deg på snartmamma.com
Ella Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2002 Tusen takk Fredagsbarn og Perser! Så løye å høre "gratulerer med spiren"...? Tenk at dette er meg!! Skal absolutt besøke snartmamma.com, Perser! Skal du ha termin den 12.07.03? Lykke til! Er forresten på jobb nå, og har merkelig nok glemt ut alle mine jobbrelaterte oppgaver.... :o Ella
xeyes Skrevet 29. oktober 2002 #5 Skrevet 29. oktober 2002 Gratulerer så masse med det lille frøet ditt!! De er veldig fine de graviditetsbøkene man får hos legen. klem x
Gjest *Perser* Skrevet 29. oktober 2002 #7 Skrevet 29. oktober 2002 ---- Innlegget er slettet i henhold til KGs regler: http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 Kjøp og salg skal kun foregå via markedsplassen: http://www.kvinneguiden.no/annonser/ Vennlig hilsen Nala - moderator ----
Ann Forup Skrevet 29. oktober 2002 #8 Skrevet 29. oktober 2002 Tillykke altid spændene med familie forøgelse, nu kan du jo ringe og bestille tid hos din læge og så bare nyd tiden der kommer....
Ellen Skrevet 30. oktober 2002 #11 Skrevet 30. oktober 2002 Gratulere så masse med to blå! Synes det er mange som blir gravide nå jeg, håper det smitter!! Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå