Anede Skrevet 13. mars 2002 #1 Del Skrevet 13. mars 2002 Noen som har noen gode kjærlighets dikt/ sanger?? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 13. mars 2002 #2 Del Skrevet 13. mars 2002 En kjærlighet så sterk Slettet av moderator _________________ Predeline 1212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-03-14 22:49 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cream Skrevet 14. mars 2002 #3 Del Skrevet 14. mars 2002 Jeg har drømt om deg og meg på en seng av roser, Slettet av moderator1212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-03-14 22:49 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 14. mars 2002 #4 Del Skrevet 14. mars 2002 Kjærlighetsvisa av Halvdan Sivertsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisse Skrevet 14. mars 2002 #5 Del Skrevet 14. mars 2002 Vi kan ikkje eige kvarandre Slettet av moderator -Arne Ruset Denne synes jeg er kjempesöt og jeg skal selv bruke den på inbydelseskortene:-) Tjingeling1212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-03-14 22:50 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 14. mars 2002 #6 Del Skrevet 14. mars 2002 Det er ikke lov å legge ut dikt/sangtekster. Vi her på KG kan risikere bøter hvis det blir oppdaget at vi tillater det. Jeg anbefaler derfor at dere skriver tittel og forfatter - eventuelt link. Hvis noen ønsker diktet kan de da gå på biblioteket eller spørre pr. mail. moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 14. mars 2002 #7 Del Skrevet 14. mars 2002 uups. okei. men jeg har laga det selv. trodde det gikk jeg12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 14. mars 2002 #8 Del Skrevet 14. mars 2002 Selvfølgelig går det bra, men jeg viste ikke. Det sto ikke noe. Skriv det inn på nytt du, eller send meg det så kan jeg få det tilbake i det forrige innlegget. Ville ikke si noe om det da jeg frykter at noe skriver at de har skrevet det selv og ikke har det. Ikke alle er like ærlige. Det å endre/oversette hjelper ikke. Det er fortsatt ikke lov å legge det ut. Håper det oppklarte litt til moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisse Skrevet 14. mars 2002 #9 Del Skrevet 14. mars 2002 ooops...sorry - tenkte ikke efter - ble kanskje litt entusiastisk der Det er ihvertfall skrevet av Arne Ruset og jeg har funnet det i "Dikt om Kjärlighet" valgt og satt sammen av Lise Fjeldstad. Tjingeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2002 #10 Del Skrevet 30. mars 2002 Ta en titt i denne boken "Norsk vise sang boken" nye utgaven. lykke til Metin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå