Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Har blitt hacket og da er det snakk om min Messenger profil,som er tilknyttet mitt mobilnummer. Plutselig kunne jeg ikke logge inn lenger. Jaja greit nok,får jo da starte prosessen med igjenoppretting. Men blir bare sendt rundt i sirkler. Vedkommende som har hacket har da tilknyttet en ukjent mail til mitt telefonmummer (Innloggingsnummer) Jeg har da valget med å sende han en link til denne mailen,men har ikke mulighet for å sende en SMS til min mobil for igjenoppretting. 

Facebook skriver på sine hjelpesider at har de ikke en mail å sende denne koden til,så kan de ikke hjelpe meg. Noe jeg finner svært rart. Det ville jo også løst problemet umiddelbart å sende kode til meg på SMS,da jeg er registrert eier av dette nummer. Hvordan skal jeg gå fram til å løse dette problemet. Facebook er det værste jeg har sett innenfor kundeservice. Jeg har vært borti både microsoft og Google,og de er milevis bedre. Kan man i det hele tatt få kontakt med Facebook?

Er en som melder at jeg er "online" fra tid til annen,men har ikke svart på noe som har blitt sendt. Det er kun mail som er blitt tilknyttet konto. Jeg kan fortsatt se at mitt navn og profil bilde er tilknyttet min konto.

Er det noen som kan gi noen råd?

Legger til at jeg har ikke FB profil. Jeg laget Messenger kun ved hjelp av mitt navn og et passord på Messenger appen.

Endret av Fant80
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
On 3/7/2023 at 12:30 AM, Fant80 said:

Kan man i det hele tatt få kontakt med Facebook?

Ja

Anonymkode: 9efa4...da0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...