Gå til innhold

Vasker du deg selv og barna hver kveld?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De fleste dusjer seg om morgenen / vasker seg. Men vasker du deg (og barna) også hver kveld?

Anonymkode: 90f98...b73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nope.

Anonymkode: 4cb53...0c1

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Får de til å vaske hender og ansikt. Men ikke full kroppsvask 🙈 dusjer ca annenhver dag.

Anonymkode: 31812...53f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De fleste dusjer seg om morgenen / vasker seg. Men vasker du deg (og barna) også hver kveld?

Vasker meg selv hver kveld, barnet dusjer/bader ca hver 3.dag og vasker seg med klut ved bleieskift , måltid osv.. 

Anonymkode: 4f26b...2af

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det gjør vi. 

Anonymkode: ec660...054

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vasker hender, ansikt og nedentil da mine barn enda går med bleie. Men dusjer de hverken hver morgen eller kveld, tror ikke det er bra for huden deres. 

Anonymkode: 8b6fd...984

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vasker hender, fjes og nedentil hver kveld, dusjer annenhver kveld. 

Anonymkode: 66f3f...2e7

AnonymBruker
Skrevet

Bader eller dusjer barna hver kveld. Vi voksne dusjer hver morgen før jobb. 

Anonymkode: 368d3...969

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvorfor skulle jeg det?

Anonymkode: 99668...cf5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ungdommene her dusjer hver morgen bare. Jeg dusjer ca hver andre uke og gubben dusjer ca annen hver dag. 

Anonymkode: 859a5...244

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Vi er fem i familien. Tre er morgendusjere (jeg liker best å dusje om kvelden, men vil være nydusjet på jobb så da blir det sånn), en som dusjer rett før leggetid, og en som dusjer tidlig ettermiddag. Vi voksne dusjer hver dag, ungdommene litt varierende. 

Anonymkode: 9e921...6bd

Skrevet

Nei vasker ikke meg selv eller andre om kvelden. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker å dusje/bade på kvelden, ikke morgenen. Jeg har aldri dusjet på morgenen. Bleiebarn blir vasket over med klut på morgenen.

Anonymkode: 9a81c...963

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Dusjer selv hver morgen. Barna vasker ansikt og hender. Dusjer 1-2 ganger i uken

Anonymkode: 40908...830

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av oss dusjer hver dag. Vasker hender, fjes og stump (bleiebarn) hver morgen og kveld (og gjennom dagen). Bader barnet 2g i uka. Dusjer selv ved behov. 

Om en dusjer hver morgen høres det lettere hysterisk ut å skulle dusje på kvelden og, med mindre en svetter ekstremt ila natta 🤷‍♀️

Anonymkode: 064fa...718

Gjest EmKay
Skrevet

Jeg dusjer helst om kvelden. Langt hår tar en evighet å tørke og style, og så mye tidligere orker jeg ikke stå opp!
Dusjer gjerne annenhverdag, og vasker håret annenhver dusj. 

Barnet bader 2 ganger i uken eller mer ved behov, og vaskes ellers med klut.

Både jeg og ungen bli veldig tørr i huden av å dusje/bade for ofte. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 76197...4a3

Skrevet

Ja, det gjorde jeg. Hender, ansikt, under armer og i skritt/rumpe, både om kvelden og morgenen.
Dusjing eller bading ca hverandre dag, eller etter behov. Fotbad har også vært populært i sesonger med klamme sko.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.3.2023 den 0.12):

Ja. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis ikke de dusjer, så vasker vi ansikt og nedentil med klut og bytter undertøy om kvelden.

Anonymkode: 6ad97...9de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...