AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #1 Skrevet 6. mars 2023 Jeg fikk barn for 10 mnd siden og følger endelig at vekten begynner å stabilisere seg. Klærne jeg hadde før svangerskapet er helt krise og jeg klarer ikke finne noe nytt og pent Formen har endret seg og jeg har i utgangspunktet dårlig/kjedelig klesstil. Jeg ønsker å føle meg fresh! Jeg ønsker litt farger! men! Hva leter jeg etter og hvor? Til vanlig går jeg i Molly jeans fra gina tricot, men de siste to buksene jeg kjøpte var elendig kvalitet? Mistet farge etter et par vask og ser mye verre ut enn de jeg kjøpte for 5 år siden! Bruker også bare en basic genser eller t-skjorte uten noe på. Og jeg er så lei meg selv og klærne! Nå vil jeg fornye klesskapet! jeg er ca 167 cm høy og 63 kg, bred rundt hoftene og skuldrene. Passe flat mage, men "flesk" som stikker greit utfor buksekanten hvis den blir for lav. Har også store bryst om dagen pga amming 🤪 hvorsan finner jeg ut hvilken type klær som passer meg? og neste problem! Til helgen skal jeg ut på vift og trenger klær for å dra på byen med. Hva har man på seg da? 🫣 Anonymkode: 159b0...d95
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #2 Skrevet 6. mars 2023 Du må finne noe du føler deg vel i. Ellers vil du ikke trives i klærne. Så hva andre synes er irrelevant og du vil også få 10 helt forskjellige svar. Anonymkode: e3788...cbc 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #3 Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du må finne noe du føler deg vel i. Ellers vil du ikke trives i klærne. Så hva andre synes er irrelevant og du vil også få 10 helt forskjellige svar. Anonymkode: e3788...cbc Problemet er at jeg finner ikke det, annet enn svart jeans og enkel genser. Jeg føler meg så kjedelig og skjønner ikke hvordan jeg skal finne noe annet og nytt? Ts Anonymkode: 159b0...d95
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #4 Skrevet 7. mars 2023 Hei jeg forstår frustrasjonen. Di har endret fasonge din, den type fasong du valgte tidligere passer ikke helt lengre. Med litt ekstra over magen, så liker jeg å ha litt bred linning. Det gir i seg selv en grei hold inn. Nå er jeg usikker på hvilke anledning du skal ut. Men tenker at hvis du er usikker, så prøv deg på cubus curve bukse i hvilke farge du vil. Ha en silketopp eller en hvit skjorte, og en dress jakke over, høye heler pynter alltid opp en typ olabukse. Og en litt kul veske til. Fokuser på hår og sminke. Da blir du enkel klassisk nedentil, og bruker sko , veske hår og sminke til å løfte det hele. Og et trygt utgangspunkt iht å finne din nye stil. PS, nå da du har store bryster, så vil vide overdeler med v hals, og som ikke har linning nede, evnt en buet kant nede. Så vil feks en enkel fin t-skjorte få deg til å se litt slankere ut enn du evnt er. Anonymkode: 5f296...e7f
Gjest wwoman Skrevet 7. mars 2023 #5 Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Problemet er at jeg finner ikke det, annet enn svart jeans og enkel genser. Jeg føler meg så kjedelig og skjønner ikke hvordan jeg skal finne noe annet og nytt? Ts Anonymkode: 159b0...d95 Svarte jeans og genser er fint synes jeg 🙂
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #6 Skrevet 7. mars 2023 Har du prøvd å se på Pinterest? Der er det så mye inspirasjon å finne 😊 Anonymkode: ef8fa...bdb
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #7 Skrevet 7. mars 2023 Svarte smale jeans er anvendelig og noe de fleste kler. Kan du ikke begynne med å se etter en topp/genser/overdel i en farge og et snitt som du liker og kler? Hvis du ikke vet hva du liker og kler må du finne det ut. Se på andre, tenk over hvilke egne klær som funker, osv. Anonymkode: 40c9c...1a3 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #8 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 7.3.2023 den 7.53): Hei jeg forstår frustrasjonen. Di har endret fasonge din, den type fasong du valgte tidligere passer ikke helt lengre. Med litt ekstra over magen, så liker jeg å ha litt bred linning. Det gir i seg selv en grei hold inn. Nå er jeg usikker på hvilke anledning du skal ut. Men tenker at hvis du er usikker, så prøv deg på cubus curve bukse i hvilke farge du vil. Ha en silketopp eller en hvit skjorte, og en dress jakke over, høye heler pynter alltid opp en typ olabukse. Og en litt kul veske til. Fokuser på hår og sminke. Da blir du enkel klassisk nedentil, og bruker sko , veske hår og sminke til å løfte det hele. Og et trygt utgangspunkt iht å finne din nye stil. PS, nå da du har store bryster, så vil vide overdeler med v hals, og som ikke har linning nede, evnt en buet kant nede. Så vil feks en enkel fin t-skjorte få deg til å se litt slankere ut enn du evnt er. Anonymkode: 5f296...e7f Tusen takk for veldig fint svar. Dette "høres" fint ut Unni hodet mitt, så skal absolutt dra å se om jeg finner noe som ligner 😊 Ts Anonymkode: 159b0...d95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå