Gjest hjelp Skrevet 28. desember 2005 #1 Skrevet 28. desember 2005 Hjeeelp! Det ble for mye på meg i går, husker egentlig ikke så mye bare bruddstykker.Jeg våknet hjemme ihvertfall på soffaen, men jeg husker ikke at jeg kom hjem.Hva har jeg gjort og hva har jeg sagt?Lommeboka mi ble med meg hjem ihvertfall.Det er da noe! Er det flere som føler det sånn? Gode Gud, hva gjorde jeg i går?
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2005 #2 Skrevet 28. desember 2005 Tror ikke du er alene om den følelsen i disse tider! Min begynner å gå over nå, men gårsdagen var knalltøff. Husket det aller meste, og visste at jeg ikke hadde gjort skandale på noen måte, men ææææææsj for en guffen følelse av å ikke ha hatt heeelt kontroll! Utrolig tåpelig at man utsetter seg for sånt gang på gang
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2005 #3 Skrevet 28. desember 2005 Godt å høre at jeg ikke er alene.Tror heller ikke jeg gjorde noen skandale, men det er sånn fæl følelse i kroppen som du sier---hjææælp.Det går nok over. Man lærer aldri
Gjest gjest1 Skrevet 28. desember 2005 #4 Skrevet 28. desember 2005 Satt med en jævlig fylleangst 2 juledag. 1 hadde jeg vært ute og hadde blitt med min pulevenn (vi hadde pause) hjem og så klart pult med vennen. Neste morgen tenkte jeg "hva må han tro om meg som sier ja hver gang vi har avslutta det er det såpass lett å få meg tilbake" spurte han om dette, men han svarte bare med "jammen hva må du tro om MEG da??" Godt poeng egentlig :D Men angsten satt i hele dagen helt til jeg fikk i meg noe alkohol igjen. Nei og nei :O
Gjest Jalileh Skrevet 28. desember 2005 #5 Skrevet 28. desember 2005 Har ikke fylleangst i dag, men jeg er absolutt av den typen som kan drite meg skikkelig ut på fylla... Så jada, kjenner meg igjen. Det er en kjip følelse.
Gjest vimse Skrevet 28. desember 2005 #6 Skrevet 28. desember 2005 Jeg tror egentlig jeg må være av de heldige altså!?! Har aldri skjønt dette med fylleangst?? Flere venninner som snakker om dette, de ligger som geleklumper på sofaen under teppet, og i det hele tatt!?! Har aldri opplevd noe slikt jeg, og jeg kan ikke si at ting jeg har gjort i druens klør er av de smarteste her på jord...
Gjest Jalileh Skrevet 28. desember 2005 #7 Skrevet 28. desember 2005 Jeg tror egentlig jeg må være av de heldige altså!?! Har aldri skjønt dette med fylleangst?? Flere venninner som snakker om dette, de ligger som geleklumper på sofaen under teppet, og i det hele tatt!?! Har aldri opplevd noe slikt jeg, og jeg kan ikke si at ting jeg har gjort i druens klør er av de smarteste her på jord... ← Da er du heldig
Gjest vimse Skrevet 28. desember 2005 #8 Skrevet 28. desember 2005 Da er du heldig ← Altså, jeg kan jo ikke si at jeg ikke er flau, for det er klart, når man gjør og sier ting som kanskje man egentlig bare skulle latt vær, men jeg får nå stå for det, og kan ikke si jeg får noen angstfølelse av det... Er det kanskje det at jeg oppfører meg som en i forhold til alle andre
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2005 #9 Skrevet 29. desember 2005 For meg er fylleangst noe mer enn at jeg angrer på eventuelle dumme ting jeg har gjort dagen etter. Fylleangst er nettopp angst som griper tak i meg hele dagen. Jeg reagerer veldig sterkt på alle rusmidler, sikkert fordi jeg sliter med angst og depresjon i edru tilstand. Når jeg drikker er jeg veldig redd jeg skal plumpe ut med noen av mine innerste hemmeligheter. Er også redd for å miste kontrollen. Hvis jeg drikker ligger jeg hele dagen etterpå og skjelver i angst. Fylleangsten er mer irrasjonell enn den andre angsten jeg har. Hele dagen etterpå blir ødelagt, og jeg er gjerne berørt enda noen dager. Derfor drikker jeg svært sjelden, og passer på å aldri drikke meg full. Jeg orker rett og slett ikke denne fylleangsten. Så du er heldig hvis du ikke har fylleangst, men vær også klar over at fylleangst er noe mer enn at man agrer på noe dumt man har gjort i fylla. Det er verre enn som så
Gjest Gjesta Skrevet 29. desember 2005 #10 Skrevet 29. desember 2005 Altså, jeg kan jo ikke si at jeg ikke er flau, for det er klart, når man gjør og sier ting som kanskje man egentlig bare skulle latt vær, men jeg får nå stå for det, og kan ikke si jeg får noen angstfølelse av det... Er det kanskje det at jeg oppfører meg som en i forhold til alle andre ← Eller kanskje det kommer etter hvert som du blir eldre. Jeg opplevde det aldri før jeg ble 30...
Gjest vimse Skrevet 29. desember 2005 #11 Skrevet 29. desember 2005 Eller kanskje det kommer etter hvert som du blir eldre. Jeg opplevde det aldri før jeg ble 30... ←
Impala Skrevet 2. januar 2006 #12 Skrevet 2. januar 2006 Jeg tror egentlig jeg må være av de heldige altså!?! Har aldri skjønt dette med fylleangst?? Flere venninner som snakker om dette, de ligger som geleklumper på sofaen under teppet, og i det hele tatt!?! Har aldri opplevd noe slikt jeg, og jeg kan ikke si at ting jeg har gjort i druens klør er av de smarteste her på jord... ← Enig med du
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #13 Skrevet 9. januar 2006 JA, definitivt - i dag! Godt jeg fant denne tråden var ute i går på en SØNDAG skulle jo bare ta en øl. det ble jo flere da og jeg som skulle på jobb i dag, forsov meg våknet kl 11 av at de ringte fra jobben, jeg sa jeg var syk åååå så teit,det er jo mest riktig at jeg skulle ha ringt da før jeg egentlig skulle ha vært der dessuten husker jeg svært lite fra søndagen hjelp.............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå