Gjest Skuffet... Skrevet 28. desember 2005 #1 Skrevet 28. desember 2005 Off... Har en supergod veninnne, som er helt fantastisk på alle måter bortsett fra 1. Hun er håpløs når det gjelder menn. Hun har vanvittig lyst på et stabilt langvarig forhold, men får det liksom ikke helt til. Blir dumpa og skuffet gang på gang. Jeg tror mye av feilen ligger i at hun blir veldig intens og gir hele seg selv med en gang hun treffer noen. Da er det bytting av nøkler, være sammen nesten hele tiden og det som irritere meg mest er at hun avlyser alle avtaler vi har om en av disse fyrene vil ha henne med på noen. Etter at siste fyr dumpet henne for noen uker siden pratet vi mye sammen (hun blir jo like lei seg hver gang) Var nok litt tøff med henne, og sa bla at hun må prøve å holde igjen litt, og ikke putte alle andre mennesker til siden hver gang hun treffer noen hun liker. Hun så den, og neste gang, ja da skulle alt bli anderledes... SÅ gikk vi igang å planla nyttårsfest, inviterte venner av henne og meg. Rett før jul traff hun en fyr, og det samme skjer igjen. Og nå har hun faenmeg avlyst nyttårsaften for å være med hans venner.. Synes det er drit dårlig gjort, nå er jeg stuckd med en fest med 50/50 av våre venner... Jeg sa nei til å bli med min nesten kjæreste på tur, nettopp fordi vi hadde avtalt dette sammen. Hva skal jeg gjøre?? Kjenner jeg er så sint.
Gjest Piper Skrevet 28. desember 2005 #3 Skrevet 28. desember 2005 Jeg hadde også sagt i fra, og samtidig sagt at det er siste gangen det blir planlagt noe med henne om hun ikke stiller opp nå.
Cata Skrevet 28. desember 2005 #4 Skrevet 28. desember 2005 Det er vel ikke stort du kan gjøre, men jeg skjønner godt at du blir irritert. Venninnen din burde skjønne at hun har bruk for både venner og kjærester, og vennene som oftest de som varer lengst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå