Gå til innhold

Hvis en dame sier” liker du puppene mine?”

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal man egentlig svare da? Jeg er ikke så opptatt av puppene til damer jeg liker. Er mest opptatt av ansikt og utstråling. Legger knapt merke til de med mindre de flashes veldig.

Anonymkode: c487e...f82

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så si akuratt det da. At for deg er det viktigste utstråling og ansikt. Hun blir nok smigret hvis hun har samme verdier. Hvis ikke er det nok kanskje ikke match likevel... 

Anonymkode: c159e...338

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da ser du på de og svarer ja

Anonymkode: d5227...c8d

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun har brukt mye tid og penger på puppene, eller av andre grunner mener at det er hennes største fordeler, så kan hun fort ta seg nær av "feil" svar. Bare si at du liker dem, og spør om hun gjør det samme selv. 

Anonymkode: b329b...e4a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Ja de er fine, jeg liker også godt ansiktet og utstrålingen din :)" 

Anonymkode: 16d46...ce9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"ja, liker du mine pupper?" 

Anonymkode: 136d1...26b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hva skal man egentlig svare da? Jeg er ikke så opptatt av puppene til damer jeg liker. Er mest opptatt av ansikt og utstråling. Legger knapt merke til de med mindre de flashes veldig.

Anonymkode: c487e...f82

Da svarer du ja

Anonymkode: fcb0f...11f

• Hjerte 1
Skrevet

Tips: Sørg for at dama du er seksuell med ikke trenger å lure på og spørre om du liker kroppen hennes. 

Hvis det virker på henne som at du "overser" erotiske deler av kroppen, sårer det og skaper usikkerhet. Brystene er også erogene for de fleste kvinner, og riktig berøring gir nytelse.

At du ikke er så opptatt av bryster er greit i seg selv, men du bør være opptatt av at dama di føler seg sexy for deg og ta hensyn til hennes selvtillit og nytelse i senga. Hun har behov for bekreftelse fra den hun deler kroppen med, ikke bare på ansikt. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

"Ja de er fine, jeg liker også godt ansiktet og utstrålingen din :)" 

Anonymkode: 16d46...ce9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.3.2023 den 22.57):

Da ser du på de og svarer ja

Anonymkode: d5227...c8d

Dette 👍.

Og viss hun spørr om hun ser feit ut, da sier du nei, du ser enorm ut.

Anonymkode: e72d8...ae4

AnonymBruker
Skrevet

For en problemstilling. Har aldri vært borte i en kvinne som spør et nytt bekjentskap om noe sånt.

Ellers så trenger man vel ikke å være rakettforsker for å skjønne at man ikke svarer "uff, nei de var ikke pene" (med mindre man ønsker å bli kvitt dama).

Anonymkode: 1983e...135

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...