Gå til innhold

Kjæledyr er borte I vinter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei på dere. 

Jeg er egentlig desperat,  vet ikke ja skal jeg gjøre, bør med en sombuer som er helt rolig , men jeg er  helt panikk,  min katta som er gammel 3 år,  er borte,  jeg har vant at hun er borte 3 dager, men vi bør I Trøndelag,  og dette er masse snø,  hun er ikke tilbake siste 3 dager, jeg har lettet etter hun, pratet med nabo, har vært i snø overalt. Men nei, nei, ingjenting...

Hva synes dere , er det mulig at jeg finner hun i livet? Jeg har ikke mulighet å ha barna, denne katta er alt hva jeg har, vet høres rart ut😔 men sikkert har noe som forstår...

Har noen noe forslag?

Anonymkode: 207ef...e9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville etterlyst katten i lokale grupper på Facebook og nettsider.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå å lett . Jeg gikk å lette etter katten min på sein kveld og hele natten. I mange dager . Plutselig en dag kom han. Han forsvant en annen gang også . Jeg gikk å ropte på han  i en måned dag og natt. hang opp plakater med dusør. En dag fikk jeg en telefon fra en dame som  fortalte at katten hadde kommet til henne.  Nå er katten snart 15 år. Du må gå rundt å rope på natten. Da er det stille og pusen tør å komme frem hvis han er redd. 

Anonymkode: b8905...5a1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sett ut dokassa på terrassen

Anonymkode: 18684...a19

AnonymBruker
Skrevet

Heng opp plakat med bilde av katten din på de lokale butikkene og legg ut Savnet melding på facebook og i facebook grupper for Trondheim. Bare søk på Trondheim, Trondheim omegn, katt i Trondheim, katteeiere og lignende ord så vil det komme opp mange grupper på facebook du kan melde deg inn i og poste bilde i. 

Det er ikke så uvanlig at katter blir borte en stund, en uke eller mer, så jeg håper at katten din kommer trygt hjem igjen snart ❤️

Anonymkode: ba295...4d8

AnonymBruker
Skrevet

Kan hende at noen andre har sluppet inn katten din til seg hvis de har tenkt at det er kaldt og gitt den mat og varme 

Anonymkode: ba295...4d8

AnonymBruker
Skrevet

Huff. Aldri ha utekatter uten gps.

Håper du finner pus. Gå å leit over alt i nabolaget, sjekk steder dne kan være innesnødd/innestengt.

Håper du oppdaterer her om det løser seg.

Anonymkode: f6dad...432

• Hjerte 1
Skrevet

Håper du finner pusen din sender varme tanker ♥️♥️♥️

• Nyttig 1
Skrevet

Det er ikke første gang at dette er skjedd,  men den gang er so mye snø her, derfor jeg er extra bekymret,  har vært ute frem til halv 12, men nei ingjenting, håper du skal kjem snart heim, noen gang foles en fremmed kan bedre forstår deg den noen som bor med deg.

Hun er veldig spesielt,  jeg er helt sikkert hun er ikke hos noen andre, men du vet ikke aldri, har informere naboene,  en dame skal prøve å røpe etter henne jeg må på jobb,  høper hun bli heim i dag❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...