AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #1 Skrevet 6. mars 2023 Jeg og samboeren min har bestemt oss for å gå fra hverandre. Jeg lurer på hvor lang tid det bør gå før jeg f eks gjør noe seksuelt med en annen? Jeg personlig syntes 1 uke er alt for tidlig, men vil gjerne høre deres meninger. Anonymkode: b319f...be7
Hjelpsom Skrevet 6. mars 2023 #3 Skrevet 6. mars 2023 16 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg og samboeren min har bestemt oss for å gå fra hverandre. Jeg lurer på hvor lang tid det bør gå før jeg f eks gjør noe seksuelt med en annen? Jeg personlig syntes 1 uke er alt for tidlig, men vil gjerne høre deres meninger. Anonymkode: b319f...be7 Du får spørre ekskona mi. Tror hun sitter på svaret.... 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #4 Skrevet 6. mars 2023 Håper dette er en trolletråd Anonymkode: ceedc...2ee
Snok1 Skrevet 6. mars 2023 #5 Skrevet 6. mars 2023 Hvor lang tid bruker du på å gå ned til puben på hjørnet? 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #6 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 42 dager. Anonymkode: b9f1a...442 Neineinei! Det er helt feil!! Det er 43 dager! Anonymkode: bc1fb...c80 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #7 Skrevet 6. mars 2023 I følge min x er det greit å komme til meg å si at det er slutt og dra rett på tinder date Anonymkode: dbd93...53d 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #8 Skrevet 6. mars 2023 Hva som er riktig for deg. For meg er det mellom 10 og 100 dager som regel 🤷🏻♀️ Anonymkode: 0401e...810 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #9 Skrevet 6. mars 2023 Jeg var på datingsider 2 dager etter bruddet, selv om han gikk og jeg ikke ønsket bruddet. Ikke f om jeg skulle vente på ham. Anonymkode: e94af...5fa 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #10 Skrevet 6. mars 2023 Hvorfor så travelt? Hva er motivasjonen? Anonymkode: 1ab3d...def 1
Hjelpsom Skrevet 6. mars 2023 #11 Skrevet 6. mars 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg var på datingsider 2 dager etter bruddet, selv om han gikk og jeg ikke ønsket bruddet. Ikke f om jeg skulle vente på ham. Anonymkode: e94af...5fa Jeg gjorde det samme, men ventet vel en uke. Er enig, den som blir forlatt har mer å gå på en den som går. Men uanset så fikk jeg ikke til å bruke dating ennå. Ting er litt for sårt fortsatt, selv om jeg prøver meg forsiktig frem. 1
Hjelpsom Skrevet 6. mars 2023 #12 Skrevet 6. mars 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor så travelt? Hva er motivasjonen? Anonymkode: 1ab3d...def Tror det er et forsøk på å komme seg videre, er som oftest menn som har den krampeaktige følelsen, spesielt om det er de som blir forlatt. Så da ønsker man å "skjule" de vonde følelsene over bruddet, med å fort springe videre. Det er vist skrevet noen psykolog artikkler om fenomenet.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #13 Skrevet 6. mars 2023 Jeg hadde sex med en annen mann, 3 uker etter at jeg og min ex mann gikk fra hverandre. Men det hele var litt tilfeldig, jeg reiste alene på tur, 3 uker etter bruddet, trengte bare å komme meg litt vekk. Dag 2 møtte jeg en mann, som jeg da tilbrakte resten av ferien med. Og det var var veldig befriende, deilig å flørte igjen, deilig at en mann faktisk hadde lyst på meg igjen. Og siden jeg var i et annet land, så var jeg jo klar over at det bare var en flørt. Jeg hadde det virkelig ikke bra i forholdet de 2 siste årene, men prøvde de 2 årene, siden vi hadde barn. Så da vi endelig gikk fra hverandre, så var jeg veldig lettet, og helt ferdig med han. Men det tok meg nesten 2 år før jeg gikk inn i et nytt forhold. Anonymkode: 326c0...b1f 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #15 Skrevet 6. mars 2023 Opp til hver enkelt hva som føles riktig, tenker jeg. Med mindre man inngår en likesidet avtale med eksen ut av "respekt" for forholdet og den andre... Da holder man seg til avtalen. For øvrig skjønner jeg ikke hva eksen har å gjøre med når jeg velger å gjøre noe seksuelt med andre. Om vi var på samme sted ville jeg ikke klint med nye kjæresten rett foran han da... Litt hensyn hadde jeg tatt. Men hva jeg foretar med på privaten, og når jeg føler meg klar for andre, det er mitt privilegium å bestemme selv. Anonymkode: 112b2...ab0 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #16 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor så travelt? Hva er motivasjonen? Anonymkode: 1ab3d...def Fordi jeg kjenner meg selv. Jeg kunne vente til sinnet bare ble sorg og apati, eller ri på bølgen og ha litt sinnasex med en fremmed så jeg ikke forbant all sex med min eks. Og deretter utnytte den sorgløse bølgen til å komme i kontakt med noen for noe mer. Hvis jeg hadde ventet et år, hadde jeg bare hatt tvangstanker om eksen og/eller totalt lagt menn på hylla. Anonymkode: e94af...5fa 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #17 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg og samboeren min har bestemt oss for å gå fra hverandre. Jeg lurer på hvor lang tid det bør gå før jeg f eks gjør noe seksuelt med en annen? Jeg personlig syntes 1 uke er alt for tidlig, men vil gjerne høre deres meninger. Anonymkode: b319f...be7 Om det er et fredfylt brudd der begge er enige om at dere har vokst fra hverandre og er ferdige, kan du gå på date i morgen om du vil. Var bruddet vondt og du vet han sliter med at det ble slutt og har kjærlighetssorg ville jeg vært mer varsom, rent moralsk overfor ham. Det handler like mye om medmenneskelighet og respekt. Dater du kort tid etter ville jeg gjort det diskre noen måneder frem. Anonymkode: aaa4e...eb3 1
Turtellure12 Skrevet 6. mars 2023 #18 Skrevet 6. mars 2023 Ikke tidligere enn 1 uke, ikke senere enn 1 uke.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #19 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Neineinei! Det er helt feil!! Det er 43 dager! Anonymkode: bc1fb...c80 Svaret er selvsagt 42. Anonymkode: 3c46a...a63 1
Majer Skrevet 6. mars 2023 #20 Skrevet 6. mars 2023 Jeg pleier å vente i rundt et halvt år av respekt, men folk er forskjellige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå