AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #1 Skrevet 6. mars 2023 Er så lei meg. Har vært mye sammen med en fyr i det siste og vi har definitivt en greie på gang. Jeg sendte derfor en venneforespørsel til han i går men han har jo ikke godtatt den 😔dvs det står fortsatt "forespurt". Vi har ikke snakket om sosiale medier og jeg vet ikke hvor aktiv han er, men.... Er det grunn til å deppe allerede? Skal treffe han igjen om en uke... Anonymkode: e6d83...02c 3
Mezzosoprena Skrevet 6. mars 2023 #2 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): jeg vet ikke hvor aktiv han er Anonymkode: e6d83...02c Der har du svaret ditt, tenker jeg 🙂 5 2
svartkatt Skrevet 6. mars 2023 #3 Skrevet 6. mars 2023 Alle er ikke like aktive overalt.. vet ikke om jeg hadde gjort det uten å snakke med han først..
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #4 Skrevet 6. mars 2023 Ikke så aktive nei, men alle har stort sett en smarttelefon.. Tenker han ikke er så gira jeg Anonymkode: ab83e...29e 3 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #5 Skrevet 6. mars 2023 svartkatt skrev (Akkurat nå): Alle er ikke like aktive overalt.. vet ikke om jeg hadde gjort det uten å snakke med han først.. Tenkte det var opplagt at han ville ha jeg som venn på FB... 😔Men kanskje han ikke er så aktiv. Jeg kan ikke drive og spørre folk på forhånd om vi skal være venn på FB, det er rimelig stress. Han er dessuten en som har vært på FB i årevis og har rundt 1500 venner.... Hadde han bare hatt 89feks,hadde jeg vært mer skeptisk til å sende, for da er gang antakelig svært selektiv.... Ts Anonymkode: e6d83...02c 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #6 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke så aktive nei, men alle har stort sett en smarttelefon.. Tenker han ikke er så gira jeg Anonymkode: ab83e...29e Jeg har ikke appen på min egen tlf. Kun på nettbrett. Anonymkode: e6d83...02c 6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #7 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke appen på min egen tlf. Kun på nettbrett. Anonymkode: e6d83...02c Nei, men det er også gammeldags. Anonymkode: ab83e...29e 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #8 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, men det er også gammeldags. Anonymkode: ab83e...29e OK. Anonymkode: e6d83...02c 1
svartkatt Skrevet 6. mars 2023 #9 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenkte det var opplagt at han ville ha jeg som venn på FB... 😔Men kanskje han ikke er så aktiv. Jeg kan ikke drive og spørre folk på forhånd om vi skal være venn på FB, det er rimelig stress. Han er dessuten en som har vært på FB i årevis og har rundt 1500 venner.... Hadde han bare hatt 89feks,hadde jeg vært mer skeptisk til å sende, for da er gang antakelig svært selektiv.... Ts Anonymkode: e6d83...02c Skjønner. Samtidig tenker jeg da at det betyr lite å være på venneliste hos en som har så mange fra før. Hadde nok blitt skeptisk selv altså. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #10 Skrevet 6. mars 2023 svartkatt skrev (Akkurat nå): Skjønner. Samtidig tenker jeg da at det betyr lite å være på venneliste hos en som har så mange fra før. Hadde nok blitt skeptisk selv altså. Det er sant. Syns bare det hadde vært hyggelig å følge hverandre, jeg. Har aldri skjønt hva som er greia med å ha så mange "venner".... Får vel uansett gi det litt mer tid. Har han ikke akseptert innen et par dager så blir det muligens litt kleint å treffe han igjen om en uke... 😅 Anonymkode: e6d83...02c
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #11 Skrevet 6. mars 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, men det er også gammeldags. Anonymkode: ab83e...29e Jeg har heller ikke. Helt bevisst valg for å slippe den fæle scrollinga. Anonymkode: 462aa...744 4 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #12 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ikke så aktive nei, men alle har stort sett en smarttelefon.. Tenker han ikke er så gira jeg Anonymkode: ab83e...29e Trenger da ikke være på selv med smart telefon? Har skrudd av alt av notefications på fb og insta, Anonymkode: f3c0b...f04 9 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #13 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har heller ikke. Helt bevisst valg for å slippe den fæle scrollinga. Anonymkode: 462aa...744 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trenger da ikke være på selv med smart telefon? Har skrudd av alt av notefications på fb og insta, Anonymkode: f3c0b...f04 Takk 🌹 Anonymkode: e6d83...02c 1 1
FrkSolsikke Skrevet 6. mars 2023 #14 Skrevet 6. mars 2023 Jeg vet ikke hvor gammel du er? Men veldig mange menn er ikke så himla gira på alle SO/ME som er overalt, de skriver/bruker ikke mye hverken på Face. eller Instagram. Jeg kjenner masse mannfolk som ikke bryr seg noe spesielt om det der, og ikke sjekker status der inne mer enn en gang i uka max. Så jeg ville ikke tatt akkurat dette så tungt. Men hvis du ser at han har vært inne på sidene sine, og ikke bekreftet venneforespørselen din, Så er jeg enig i at du skal bli litt bekymret… 😜 1 2
BeLeven Skrevet 6. mars 2023 #15 Skrevet 6. mars 2023 Jeg aksepterer aldri en venneforespørsel fra en date på FB. Ikke før man er offisielt kjærester. Vennelister kan jo andre se (hvis den er offentlig), og jeg vil ikke vise datene mine til venner, kolleger og slekt. Kanskje han er som meg? Snap blir noe helt annet, og der aksepterer jeg altfor mye... 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #16 Skrevet 6. mars 2023 Han kan jo ha dame? Anonymkode: ed237...257 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #17 Skrevet 6. mars 2023 Hvem er på Facebook lengre? Anonymkode: 389df...740 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #18 Skrevet 6. mars 2023 Han er sikkert ikke så aktiv. Jeg bruker Facebook enda, er 40 år, men er ikke innom daglig. Tidligere var jeg mer aktiv. Etter min oppfatning er folk mindre aktiv på Facebook jo yngre de er. At han har mange venner kan bety at han tidligere var mer aktiv og/eller har vært på Facebook lenge. Anonymkode: 02ff1...537 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #19 Skrevet 6. mars 2023 Tja kan være som min eks, vi bor noen timer fra hverandre, oppdaget at han drev med mye snusk bak min rygg, han "angrer" selvfølgelig veldig, og han kunne nok fint ha datet noen (garantert flere), og latt være legge til på FB, nettopp for at ingen av datene eller damene skal stille spørsmål. Han har også ca 1500 venner men er allikevel selektiv så lenge han tror det kan avsløre han. Verdens snilleste og fineste fyr når man er i samme rom som han, men notorisk utro og drittsekk så fort man er ute av syne. Anonymkode: a833e...e45 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #20 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har heller ikke. Helt bevisst valg for å slippe den fæle scrollinga. Anonymkode: 462aa...744 Samme her. Og her sitter vi å scroller begge to. På KG 😇 Anonymkode: 756ad...ba5 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå