AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #1 Skrevet 6. mars 2023 hei. Jeg og kjæresten har vært sammen i mangemange år. I noen perioder har vi bodd sammen, men nå har vi hatt avstandsforhold i to år, og jeg kan ikke se en slutt på det da vi begge trives der vi bor. Jeg ønsker ikke dette i lengden, men han virker ikke interessert i å snakke noe særlig om det. hvordan avslutte på en fin måte? Jeg tenker at det er jo forståelig å ikke klare å leve med avstand for alltid? Anonymkode: 531c9...e78
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #2 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): hei. Jeg og kjæresten har vært sammen i mangemange år. I noen perioder har vi bodd sammen, men nå har vi hatt avstandsforhold i to år, og jeg kan ikke se en slutt på det da vi begge trives der vi bor. Jeg ønsker ikke dette i lengden, men han virker ikke interessert i å snakke noe særlig om det. hvordan avslutte på en fin måte? Jeg tenker at det er jo forståelig å ikke klare å leve med avstand for alltid? Anonymkode: 531c9...e78 Han vil fortsette forholdet som det er, du vil ikke det. Ingen av dere har rett eller feil. Det blir neppe slutt på en fin måte. Men du får velge det du vil, likevel. Anonymkode: b6611...f07
Hjelpsom Skrevet 6. mars 2023 #3 Skrevet 6. mars 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: hei. Jeg og kjæresten har vært sammen i mangemange år. I noen perioder har vi bodd sammen, men nå har vi hatt avstandsforhold i to år, og jeg kan ikke se en slutt på det da vi begge trives der vi bor. Jeg ønsker ikke dette i lengden, men han virker ikke interessert i å snakke noe særlig om det. hvordan avslutte på en fin måte? Jeg tenker at det er jo forståelig å ikke klare å leve med avstand for alltid? Anonymkode: 531c9...e78 Tror kanskje du må si det rett ut, at du ikke vil leve sånn lenger og at dere må ta et valg. Det er jo bare og la være å godta at han ikke vil prate om det. Du må sette agendaen og være tydelig på at en av dere må gi etter, og så må dere finne ut om: Du skal flytte til han Han skal flytte til deg Eller dere bryter Ingen av løsningene er en god løsning etter hva jeg forstår av innlegget dit, men skjønner også at du ikke klarer å fortsette som nå og da er det vel ingen vei utenom 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #4 Skrevet 6. mars 2023 Bare riv av plasteret. Si at du må prate om noe, og at du kjenner at du ikke vil ha et langdistanseforhold mer og innsett at dette forholdet ikke er rett for deg å bli i. Hvis han begynner med noe "men ditt og datt" så stå på ditt, du vet hva som er rett for deg så ikke la emosjonell manipulasjon eller overtaling flytte på grensene dine. Anonymkode: a6ad1...7e1
AnonymousBruker Skrevet 7. mars 2023 #5 Skrevet 7. mars 2023 Videre skritt i forholdet, eksempelvis flytte sammen på ordentlig må jo ønskes av begge parter, og dersom det er kun du som har ønske om det, så er jo løsningen enkel (dessverre): dere har ikke felles tanker og ønsker som gjør forholdet veldig tynt. Åpne deg for de mulighetene som finnes, og som kan fungere, men dersom ikke begge vil, så tror jeg du dermed allerede vet svaret. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #6 Skrevet 8. mars 2023 On 3/6/2023 at 9:19 PM, AnonymBruker said: hei. Jeg og kjæresten har vært sammen i mangemange år. I noen perioder har vi bodd sammen, men nå har vi hatt avstandsforhold i to år, og jeg kan ikke se en slutt på det da vi begge trives der vi bor. Jeg ønsker ikke dette i lengden, men han virker ikke interessert i å snakke noe særlig om det. hvordan avslutte på en fin måte? Jeg tenker at det er jo forståelig å ikke klare å leve med avstand for alltid? Anonymkode: 531c9...e78 "For meg er det dags å gå videre." Anonymkode: 97607...a7e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå