AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #1 Skrevet 6. mars 2023 Høyre del av ansiktet mitt har mindre uttrykk. Høyre øyet er også mer stirret. Liker definitivt venstre best. Noen andre? Anonymkode: c7a30...a98
Mezzosoprena Skrevet 6. mars 2023 #2 Skrevet 6. mars 2023 Morsomt - når du sier det så har jeg det faktisk slik også. Jeg klarer helt fint å heve venstre øyenbryn alene, men har ikke sjangs på høyre 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #3 Skrevet 6. mars 2023 Mezzosoprena skrev (2 minutter siden): Morsomt - når du sier det så har jeg det faktisk slik også. Jeg klarer helt fint å heve venstre øyenbryn alene, men har ikke sjangs på høyre 🙂 Akkurat samme her. Så utrolig merkelig. Man må jo se helt sjev ut i ansiktet da? Anonymkode: c7a30...a98
Mezzosoprena Skrevet 6. mars 2023 #4 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Akkurat samme her. Så utrolig merkelig. Man må jo se helt sjev ut i ansiktet da? Anonymkode: c7a30...a98 Neida, det synes ikke - når de to sidene samhandler er det ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå