AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #1 Skrevet 6. mars 2023 Jeg vet ikke, men jeg har alltid strevet med dette. Er redd for å drite meg ut eller si noe feil som avtenner han. Har vært i lag med typen min i snart 10 mnd. Han kan si ting som er tennende, men jeg klarer det ikke. Blir som en ren overtenking. Vi begge er veldig kinky og gjør mye nytt hver gang. Hvis sexen er en ren himmel, så vil jeg gjerne spørre om han kan spytte meg i ansiktet for eksempel 😅 men det stopper opp… har jeg alkohol i blodet, så klarer jeg det, men kan ikke ha alkohol i blodet hver gang vi har sex Noen som er lik som meg? Hvordan tørre det?.. Anonymkode: d8069...1e6 1
Gjest DreamWorks Skrevet 6. mars 2023 #2 Skrevet 6. mars 2023 Skal du først snakke dirty er det jo en forskjell å vite hva han liker. De fleste menn tenner jo ikke på å spytte i ansiktet, så det er kanskje ikke plassen å begynne. Han er nok fornøyd om du klarer å si "jeg trenger å kjenne den store pikken din inni meg NÅ" eller " jeg elsker å være horete for deg"? Men først må du faktisk finne ut hva han liker, for å snakke dirty om noe han avsoludt ikke tenner på, da blir det flaut...
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #3 Skrevet 6. mars 2023 Hvorfor prate? Er jo bare kleint. Anonymkode: 83e75...f63 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #4 Skrevet 6. mars 2023 Gjør det til noe humoristisk! Seriøs dirty talk høres helt lættis ut. Anonymkode: 3bf13...86b
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #5 Skrevet 7. mars 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Gjør det til noe humoristisk! Seriøs dirty talk høres helt lættis ut. Anonymkode: 3bf13...86b Da er det ikke dirty talk som fungerer på deg. Vil absolutt ikke anbefale å gå for noe humoristisk. Anonymkode: b0c4c...ab1 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #6 Skrevet 7. mars 2023 DreamWorks skrev (4 timer siden): Skal du først snakke dirty er det jo en forskjell å vite hva han liker. De fleste menn tenner jo ikke på å spytte i ansiktet, så det er kanskje ikke plassen å begynne. Han er nok fornøyd om du klarer å si "jeg trenger å kjenne den store pikken din inni meg NÅ" eller " jeg elsker å være horete for deg"? Men først må du faktisk finne ut hva han liker, for å snakke dirty om noe han avsoludt ikke tenner på, da blir det flaut... tenker det er viktig å vite hva han tenner på ja. Ikke be han gjøre noe du ikke er sikker på tenner ham, og ikke si ting som kan oppfattes feil. Begynn med å be han ta deg hardt/hardere, eller andre enkle ting. Om du får til dette, er det enklere å be han gjøre ting du vet han liker, om det er klaps på baken, spytting i ansiktet eller andre ting. Anonymkode: bae44...7da
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #7 Skrevet 7. mars 2023 Jeg klarer det bare på engelsk så ligger bare med engelskspråkelige Anonymkode: 6a31d...132
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #8 Skrevet 7. mars 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg klarer det bare på engelsk så ligger bare med engelskspråkelige Anonymkode: 6a31d...132 Samme her 🤣 Anonymkode: 7e8d8...949
Rebecca30 Skrevet 7. mars 2023 #9 Skrevet 7. mars 2023 Bare slipp hemningene og prøv deg frem! Si hva du tenker og føler i øyeblikket, og ikke vær redd for å bruke litt dirty talk for å sette stemningen. Du kan for eksempel si "jeg vil kjenne deg inni meg nå" eller "du gjør meg så våt". Prøv også å si hva du ønsker å gjøre med partneren din, som "jeg vil suge deg til du kommer" eller "la meg ri deg hardt". Bare husk å lese partneren din og se hvordan han reagerer, så du vet hva som fungerer og hva som ikke gjør det. 2
Snok1 Skrevet 7. mars 2023 #10 Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vil absolutt ikke anbefale å gå for noe humoristisk. Enig.
Snok1 Skrevet 7. mars 2023 #11 Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg klarer det bare på engelsk så ligger bare med engelskspråkelige Anonymkode: 6a31d...132 Seriøse dirtytalkere snakker tysk med østerriksk aksent. «Geil, Hildegunn. Mach Die Beine breit!» Husk at østerrikere ruller på r-ene, de skarrer ikke. Grüss Gott!
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #12 Skrevet 7. mars 2023 12 minutter siden, Snok1 said: Seriøse dirtytalkere snakker tysk med østerriksk aksent. «Geil, Hildegunn. Mach Die Beine breit!» Husk at østerrikere ruller på r-ene, de skarrer ikke. Grüss Gott! Østerikere og bayere er jo verdens mest usexy gjeng (kanskje etter Hedemarkinger) så det skjer ikke 🤣 Anonymkode: 25596...52e 1
Fioljenta Skrevet 7. mars 2023 #13 Skrevet 7. mars 2023 For meg høres det ut som at sperrene dine her kanskje går ut over sexen? At du tenker og overtenker sånn at det for fokus? Jeg vil anbefale deg å: 1) Snakke med typen din. Ønsker dere at du skal dirtysnakke, eller er det helt greit at du ikke gjør det? Hva holder deg tilbake? Hva kunne du tenkt deg å si, men ikke våger? Fungerer humor for dere? 2) Hvis dere blir enige om at det hadde vært sexy hvis du dirtysnakker, så begynn med noe enkelt. Du trenger jo ikke gå hardcore med en gang. @Rebecca30 har noen fine forslag, synes jeg. 3) Uansett om dere ønsker at du skal dirtysnakke eller ei, prøv å holde fokus på nytelsen og det dere gjør. Tanker om hva man burde si, hvordan man ser ut, hvordan partner oppfatter en osv. kan ødelegge. Så senk skuldrene, vær i nuet og gjør det som faller naturlig uten å tenke for mye.
Snok1 Skrevet 7. mars 2023 #14 Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Østerikere og bayere er jo verdens mest usexy gjeng (kanskje etter Hedemarkinger) så det skjer ikke 🤣 Anonymkode: 25596...52e Touché! Du kan komplettere østerriker-stilen med bart, sing-let og mønstrete grå-brun-svarte sokker 1
Frkego Skrevet 7. mars 2023 #15 Skrevet 7. mars 2023 Jeg tenker det er greit å si ting som du vet at partner liker. Hvis han ikke tenner på å spytte deg i ansiktet, så ville jeg ikke nevnt det under sex. Det å snakke "dirty" er noe som har kommet gradvis her, så det har på en måte blitt et nytt tilskudd til sexlivet vårt de siste årene. Etter 15 år vet jeg hva som tenner ham, så det faller seg ganske naturlig å snakke under sex og jeg slipper å planlegge hva jeg skal si, jeg bare sier det jeg føler/tenker. «Jeg elsker å kjenne kuken din fylle meg opp», «fy faen som jeg har lengtet etter kuken din», «du gjør meg så våt», «du er så deilig», «ja, akkurat slik», «ta meg hardt», «gjør hva du vil med meg», «jeg vil kjenne/smake sæden din» «ta tak i den feite rævva mi!» (det virket mye mer vulgært nedskrevet 😂) 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #16 Skrevet 7. mars 2023 For meg blir dirtytalk samme greia som rollespill. Kun humoristisk og ikke sexy. Anonymkode: cb6a5...5ea
Arild37 Skrevet 7. mars 2023 #17 Skrevet 7. mars 2023 (endret) Må man det da? Kjæresten min snakker mye dirty i senga, men det er ikke noe hun tenker over engang, det kommer naturlig og automatisk, selv de gangene vi bør være stille, og når jeg nevner det i etterkant, så har hun ikke engang lagt merke til det selv. Men hadde det ikke føltes naturlig, eller noe hun presset frem for å tilfredstille meg, så hadde jeg ikke likt det. Faller det ikke naturlig, så tenker jeg man like greit kan la være, da blir det bare kleint Endret 7. mars 2023 av Arild37 1
Frkego Skrevet 7. mars 2023 #18 Skrevet 7. mars 2023 Arild37 skrev (36 minutter siden): Må man det da? Kjæresten min snakker mye dirty i senga, men det er ikke noe hun tenker over engang, det kommer naturlig og automatisk, selv de gangene vi bør være stille, og når jeg nevner det i etterkant, så har hun ikke engang lagt merke til det selv. Men hadde det ikke føltes naturlig, eller noe hun presset frem for å tilfredstille meg, så hadde jeg ikke likt det. Faller det ikke naturlig, så tenker jeg man like greit kan la være, da blir det bare kleint Ja, dette er et godt poeng! Her er «dirtytalk» noe som har kommet naturlig med tiden, ikke noe som planlegges eller gjøres for å tilfredsstille den andre. Eneste har vært at mannen alltid har elsket at jeg har poengtert at kuken hans er i rompa mi, for det liker han å høre. Men dette kommer også ganske naturlig nå hvor vi begge generelt snakker mye når vi har sex 😄 1
Arild37 Skrevet 7. mars 2023 #19 Skrevet 7. mars 2023 Frkego skrev (11 minutter siden): Ja, dette er et godt poeng! Her er «dirtytalk» noe som har kommet naturlig med tiden, ikke noe som planlegges eller gjøres for å tilfredsstille den andre. Eneste har vært at mannen alltid har elsket at jeg har poengtert at kuken hans er i rompa mi, for det liker han å høre. Men dette kommer også ganske naturlig nå hvor vi begge generelt snakker mye når vi har sex 😄 Det kommer vel såppas ubevisst, at jeg er sikker på hun ikke ville stoppet selv om jeg sa jeg ikke likte det 😅 Jeg derimot kan bare glemme å snakke dirty i senga, det høres ikke naturlig ut 🤣 Men til TS, anbefaler deg å ikke stresse noe med dette, det er vel ikke en viktig del av sexen, føles det ikke naturlig, så blir det fort bare komisk 1
Frkego Skrevet 7. mars 2023 #20 Skrevet 7. mars 2023 Arild37 skrev (16 minutter siden): Det kommer vel såppas ubevisst, at jeg er sikker på hun ikke ville stoppet selv om jeg sa jeg ikke likte det 😅 Jeg derimot kan bare glemme å snakke dirty i senga, det høres ikke naturlig ut 🤣 Men til TS, anbefaler deg å ikke stresse noe med dette, det er vel ikke en viktig del av sexen, føles det ikke naturlig, så blir det fort bare komisk Samme med mannen, det faller ikke naturlig for ham, så det føles bare feil ut for begge to 😄 det som kommer naturlig for ham er å si at jeg er deilig, poengtere hvor våt jeg er og si at han elsker meg. Ellers er det ganske stille fra den kanten (bortsett fra stønning da).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå