AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #1 Skrevet 6. mars 2023 Første barnebesøk her i heimen. Besøket skal være en søndag, hvilket klokkeslett er vanlig? Anonymkode: fa7ee...ba2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #2 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Første barnebesøk her i heimen. Besøket skal være en søndag, hvilket klokkeslett er vanlig? Anonymkode: fa7ee...ba2 12-14 ville jeg tatt Anonymkode: cacec...46d
GammelKaktus Skrevet 6. mars 2023 #3 Skrevet 6. mars 2023 Nå vi hadde bursdager mens han ennå var i barnehagen så pleide vi å ha det fra 14 til 16. Det funket alltid bra, da får man litt tid på dagen og hyttefolket rekker hjem til bursdagen.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #4 Skrevet 6. mars 2023 Sikkert stein i glasshus nå. Men hvorfor må helg brukes til bursdag 😳🙈 hverdag rett etter bhg er optimalt. Halvannen time for 4 åring. Tipp topp. Mine (min familie) sine helger er hellige. Er det fint vær vil vi gjøre aktivitet utendørs. Bursdag kl 12-14 er hele dagen "ødelagt". Hvis det må være en helg. Hvertfall så sent som mulig på søndag. Anonymkode: 73f01...f13
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #5 Skrevet 6. mars 2023 Jeg er av de som syns barnebursdag i helg er topp! Om ettermiddag etter barnehagen er det mye som skjer (spesielt dersom man har flere barn, fotballtreninger, lekser osv). Barna er slitne og sultne (på middag) på ettermiddagen. Både lørdag og søndag er fint, jeg foretrekker tidlig 12-14 ca, da har man mye igjen av dagen etterpå. Anonymkode: 4de22...4cd 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #6 Skrevet 6. mars 2023 Var nettopp på barnebursdag (4 år) som var fra 10 til 12 på en søndag. Funka fint, mye igjen av dagen da 😊 Anonymkode: 9e1d0...24c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå