AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #1 Del Skrevet 6. mars 2023 Har enorme mengder bruddskifer, slike plater på 1-3cm og lurer på om noen har brukt det innendørs i gang, på hobbyrom eller lignende? Er det lett å holde rent? Kan man ha varmekabler under? De har vært utendørs og fulgte med huset vi har kjøpt. Tror det er 6-7 stabler på over en meter, platene er ca. 50x50 til 100×100 om jeg skal gjette. Anonymkode: 126b6...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #2 Del Skrevet 6. mars 2023 Vi har ihverfall skifer i hall/gang, med vannbåren varme under. Fungerer veldig fint. Anonymkode: 5c3a5...dfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #3 Del Skrevet 6. mars 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Har enorme mengder bruddskifer, slike plater på 1-3cm og lurer på om noen har brukt det innendørs i gang, på hobbyrom eller lignende? Er det lett å holde rent? Kan man ha varmekabler under? De har vært utendørs og fulgte med huset vi har kjøpt. Tror det er 6-7 stabler på over en meter, platene er ca. 50x50 til 100×100 om jeg skal gjette. Anonymkode: 126b6...129 Ja er lett og holde rent og ja kan ha varmekabler under Anonymkode: eb893...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #4 Del Skrevet 7. mars 2023 Ja, kan brukes inne. Nei, tung som fy å holde ren. Anonymkode: 3217f...264 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 7. mars 2023 #5 Del Skrevet 7. mars 2023 Mine foreldre har det på veggen bak peisen. Det er veldig fint, men jeg hadde nok ikke ville hatt det på gulv da jeg ser for meg at det er veldig vanskelig å holde rent. Med mindre man behandler overflaten med noe som gjør de helt glatte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #6 Del Skrevet 7. mars 2023 Har skifer i gang. Aldri mer. Må ha høy varme på hele tiden da de blir iskalde og samler seg masse finpartiklet støv utenfra. Holder ikke med støvsuging, men må vaskes rene. Anonymkode: 9a9c9...6a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #7 Del Skrevet 8. mars 2023 Vi hadde skifer i gang, på kjøkken, i et oppholdsrom, og i hele kjelleretasjen. Hadde vannbåren varme, og det fungerte fint. Men, vi opplevde at der det var mye tråkk, var det noe av steinen som kunne løsne (små biter, men det syntes). Det var heller ikke helt enkelt å holde det rent. En annen ting er om du mister ned noe, for eksempel et glass som knuses i en million biter... Anonymkode: 356e7...f80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #8 Del Skrevet 8. mars 2023 Jeg har skifer på en hel vegg i stua. Jeg støvsuger den og vasker over med en våt klut uten såpe innimellom. Har hatt dette i sikkert 20 år og er utrolig glad i den veggen. jeg vurderte å ha det på gulv i gangen, men ble frarådet siden jeg har varmekabler. Skifer vil stjele mye varme og da lå temperaturen settes veldig høyt, noe som ville gitt høyere strømutgifter. Anonymkode: 9a9e0...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #9 Del Skrevet 8. mars 2023 Tusen takk for at deler erfaringer! Da tror jeg det blir store fliser, er avhengig av at det er enkelt å rengjøre samt holde varmt. Har barnehagebarn og svigerfars hund på deltid, så må være noe som er enkelt å vedlikeholde i yttergang mulig vi prøver det på hobbyrom, men likte ideen om vegg - har en stor kjellerstue med vedovn hvor det kunne fungert godt. ts Anonymkode: 126b6...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 9. mars 2023 #10 Del Skrevet 9. mars 2023 Det er stygt, er vanskelig å holde rent og gir elendig akustikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå