AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #1 Skrevet 6. mars 2023 Var hos legen i dag som mener at jeg er utbrent. Jeg kan ikke sykmelde meg, da får jeg det verre. Såpass godt kjenner jeg meg selv. Har en del fysiske symptomer daglig som følge av at jeg er sliten. Er det noen som har vært utbrent, men har kommet seg opp igjen uten å bli sykmeldt? Jeg trenger gode råd, fått tunnelsyn. Lever fra dag til dag. Forsøker å tenke på hva som kan få meg til å slappe av, men jeg er usikker. (Har mest lyst til å reise langt vekk og være utilgjengelig for jobb og annet mas). Anonymkode: ba1ef...cea
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #2 Skrevet 6. mars 2023 Tunnelsynet ditt er vel at "kan ikke sykmelde meg da får jeg det verre". Om du er utbrent, skikkelig, så er det eneste som hjelper å ta en sykmelding og faktisk bruke tiden til hjelp for å roe helt ned. Det er ingenting du kan gjøre for å skjerpe deg ut av dette. Hva får deg til å si at sykmelding vil gjøre det verre? Ting på hjemmebane? At du har lyst vekk sier sitt. Begynn med en sykmelding. Anonymkode: 45b0c...2b4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå