Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De har frykt for å kaste mat, så absolutt alt blir tatt vare på. Dressinger som har gått ut på dato for lenge siden (nærmere ett år av og til). De evner ikke å oppbevare mat, egg og bacon fra frokost står gjerne ute på bordet til neste morgen, pizzastykker oppbevares flere døgn i romtemperatur. Listen er lang. Har selv opplevd å bli matforgiftning tre ganger.

Vi foreldre må tenke og passe på det meste ungen våres får i seg når vi er med de. Nå er jeg lei. Ikke minst begynner ungen å bli større og besteforeldre ønsker å ha han alene. Hvordan nå igjennom når de mener vi er hysterisk?

Anonymkode: 1cef3...a68

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ved å si du har blitt matforgiftet tre ganger, og hvis de ikke skjerper seg får de aldri ha barnet alene.

Anonymkode: 3af32...1e8

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kanskje de burde få besøk fra Mattilsynet. Vet ikke om det er mulig, men det hadde vært 'morro' å prøve.

AnonymBruker
Skrevet

Begynner de å bli demente? Å la mat stå ute og ikke oppbevare mat riktig, har vært et tidlig tegn på demens i min familie.

Sånn ellers må du beskytte barnet ditt og ikke la dem passe om det ikke er trygt.

Anonymkode: 6defa...049

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Lær barnet å rydde inn maten, gjør det til en lek. 

Anonymkode: 7f953...754

AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (13 timer siden):

Kanskje de burde få besøk fra Mattilsynet. Vet ikke om det er mulig, men det hadde vært 'morro' å prøve.

Mattilsynet blander seg jo ikke i hva private gjør med maten sin , hvis de ikke selger den . 

Anonymkode: b9816...4cf

AnonymBruker
Skrevet

Send bekymringsmelding om helse til kommunen.

Anonymkode: bbdc0...486

Skrevet

Jeg gikk gjennom mine foreldres kjøleskap og kastet alt gammelt, og vasket kjøleskapet - til høylydte protester. Jeg fortsatte praksisen likevel.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...