AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #1 Skrevet 6. mars 2023 De har frykt for å kaste mat, så absolutt alt blir tatt vare på. Dressinger som har gått ut på dato for lenge siden (nærmere ett år av og til). De evner ikke å oppbevare mat, egg og bacon fra frokost står gjerne ute på bordet til neste morgen, pizzastykker oppbevares flere døgn i romtemperatur. Listen er lang. Har selv opplevd å bli matforgiftning tre ganger. Vi foreldre må tenke og passe på det meste ungen våres får i seg når vi er med de. Nå er jeg lei. Ikke minst begynner ungen å bli større og besteforeldre ønsker å ha han alene. Hvordan nå igjennom når de mener vi er hysterisk? Anonymkode: 1cef3...a68 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #2 Skrevet 6. mars 2023 Ved å si du har blitt matforgiftet tre ganger, og hvis de ikke skjerper seg får de aldri ha barnet alene. Anonymkode: 3af32...1e8 3 1 1
svartkatt Skrevet 6. mars 2023 #3 Skrevet 6. mars 2023 Kanskje de burde få besøk fra Mattilsynet. Vet ikke om det er mulig, men det hadde vært 'morro' å prøve.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #4 Skrevet 6. mars 2023 Begynner de å bli demente? Å la mat stå ute og ikke oppbevare mat riktig, har vært et tidlig tegn på demens i min familie. Sånn ellers må du beskytte barnet ditt og ikke la dem passe om det ikke er trygt. Anonymkode: 6defa...049 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #5 Skrevet 7. mars 2023 Lær barnet å rydde inn maten, gjør det til en lek. Anonymkode: 7f953...754
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #6 Skrevet 7. mars 2023 svartkatt skrev (13 timer siden): Kanskje de burde få besøk fra Mattilsynet. Vet ikke om det er mulig, men det hadde vært 'morro' å prøve. Mattilsynet blander seg jo ikke i hva private gjør med maten sin , hvis de ikke selger den . Anonymkode: b9816...4cf
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #7 Skrevet 7. mars 2023 Send bekymringsmelding om helse til kommunen. Anonymkode: bbdc0...486
Andro Skrevet 7. mars 2023 #8 Skrevet 7. mars 2023 Jeg gikk gjennom mine foreldres kjøleskap og kastet alt gammelt, og vasket kjøleskapet - til høylydte protester. Jeg fortsatte praksisen likevel. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå