Gå til innhold

Hvor ofte tekster kjæresten eller samboeren deres med venninner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Hvor ofte gjør kjæresten deres det?

Fant ut at kjæresten min på 1 år har hatt følelser for denne «venninnen» før vi ble sammen, altså tekstene mellom den i 2020 var litt «frekke meldinger» denne «venninnen» er i gruppa til kjæresten min med 2 andre gutte kompiser. Ble ikke noe mellom dem da hun friendzona han og ville ikke gi han falske forventninger. De chatter via gruppe på Messenger. 
Det går perioder der han og denne venninnen ikke snapper med hverandre i uker og plutselig snapper de flere ganger i uken og så stopper det men tror ikke det er ver dag. De svarer av og til på hverandres story på snap, følte også når vi traff denne venninnen på byen en gang så måtte hu ta bilde med kjæresten min hun virket ikke veldig interessert i meg men sa hei, så stakk hun 5 min etter å møte på kjæresten min 😛  når han tekster henne nåt vi ligger i senga så holder han ikke mobilen skjult og viser meg noen av meldingene så vet ikke.

jeg vet helt ærlig ikke hva jeg føler om dette, vil ikke virke som den sjalu kjerringa, han henger ikke med henne alene, men hun bor 3 timer vekke.

Anonymkode: 348ab...e51

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei!

Hvor ofte gjør kjæresten deres det?

Fant ut at kjæresten min på 1 år har hatt følelser for denne «venninnen» før vi ble sammen, altså tekstene mellom den i 2020 var litt «frekke meldinger» denne «venninnen» er i gruppa til kjæresten min med 2 andre gutte kompiser. Ble ikke noe mellom dem da hun friendzona han og ville ikke gi han falske forventninger. De chatter via gruppe på Messenger. 
Det går perioder der han og denne venninnen ikke snapper med hverandre i uker og plutselig snapper de flere ganger i uken og så stopper det men tror ikke det er ver dag. De svarer av og til på hverandres story på snap, følte også når vi traff denne venninnen på byen en gang så måtte hu ta bilde med kjæresten min hun virket ikke veldig interessert i meg men sa hei, så stakk hun 5 min etter å møte på kjæresten min 😛  når han tekster henne nåt vi ligger i senga så holder han ikke mobilen skjult og viser meg noen av meldingene så vet ikke.

jeg vet helt ærlig ikke hva jeg føler om dette, vil ikke virke som den sjalu kjerringa, han henger ikke med henne alene, men hun bor 3 timer vekke.

HUN ville ikke gi han falske forhåpninger*

AnonymBruker
Skrevet

Haha aldri!😂 det hadde tatt seg ut

Anonymkode: 67fbf...296

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Haha aldri!😂 det hadde tatt seg ut

Anonymkode: 67fbf...296

Hvordan da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare når han flørter med de. Never.

Anonymkode: 7bb93...177

AnonymBruker
Skrevet

1. år.

Det var da litt i yngste laget... 

Anonymkode: e6972...20f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud.. hvordan vet du hvilke grupper på messenger han er i, hvem han snaper med osv osv. 

vet du hvem han følger på insta og hvilke bilder han trykker «liker» på også eller?🙄

Anonymkode: 5e3f3...003

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Herregud.. hvordan vet du hvilke grupper på messenger han er i, hvem han snaper med osv osv. 

vet du hvem han følger på insta og hvilke bilder han trykker «liker» på også eller?🙄

Hvorfor skulle jeg ikke vite?😂 når vi ligger og koser i senga og ser på video så «pling» fra gruppemeldingen😂

ta deg en bolle 

Skrevet

Aner ikke, for jeg følger overhode ikke på hva han gjør verken på dataen eller telefonen. Og jeg bryr meg ikke heller. Har et veldig avslappet forhold til sånt. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke. Jeg følger ikke med. Jeg stoler på samboeren min til det motsatte er bevist. Så han gjør som han vil så lenge han ikke tråkker over grensene vi har satt for vårt forhold.

Anonymkode: e0d97...904

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Aldri. 

Og jeg hadde aldri godtatt det din kjæreste gjør. 

Anonymkode: 909ee...7ea

AnonymBruker
Skrevet

Andr ikke, msn selv har jeg to kamerater jeg snakker med omtrent hver dag og møter 1-2 ganger i uka privat pluss trener sammen med tre ganger i uka. (og så har jeg to venninner jeg møter oftere enn det pluss en venninne jeg sjeldent møter fysisk med snakker med nesten hver dag - jeg har mange venner).

Anonymkode: 3eff2...1c8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Lett å se hvem man følger på instagram. 

Anonymkode: 76799...7af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...