Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor han ville holde det skjult? Han bor hjemme med foreldre, hver gang jeg spurte om å få komme på besøk, ville han alltid være hos meg. Og når jeg spurte om hva som var grunnen til at han ikke ville ha besøk, unnlot han å svare. Han sa også at han er gammeldags, en mann på nesten 40 år.

Jeg la merke til at holdningene hans også var meget sære. Bla forventet han at jeg skulle være som en tjener for han. At jeg skulle gjøre alt for han. Ikke fikk jeg ikke lov til å dra ute på byen når jeg ville, han ville alltid hente meg hos vennina mi om jeg var der til 23 på kvelden. Kunne aldri møtes så ofte som jeg ville. Kunne gå 2 uker mellom hvert  møte. Sa ofte til meg: trenger ei streng dame, som kan sette meg på plass!  Jeg skjønte nå at dette ble for mye. Dette var en meget sær type. 

Anonymkode: 27f3c...bf6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kontrollerende og psykisk voldelig. Grunnen til at han ville holde det skjult er nok fordi han ville isolere deg og holde deg undertrykket, og ikke la andre få muligheten til å advare deg om hvordan han bryter ned damer. At han fortsatt bor hjemme hos foreldrene sine tyder på ganske alvorlige problemer av noe slag, kanskje nylig kommet ut fra fengsel eller har andre problemer som gjør at det ikke er forsvarlig at han bor alene. Uansett hvertfall ikke forsvarlig å være med en som han! Håper du har blokkert nummeret hans 

Anonymkode: 66f93...985

• Liker 4
Skrevet

Han høres ut som en kar som er gift og bruker deg som elskerinna si. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Fighter83 skrev (30 minutter siden):

Tenkte akkurat det samme.

Anonymkode: dc3a3...8b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Fighter83 skrev (1 time siden):

Nei, han er ikke gift.  Jeg fant ut at han bor med foreldre gjennom 180.no, fant faren sitt navn og han sitt navn oppført sammw adresse, han er ikke så kjekk heller. Han nevnte noe om at det var vanskelig å komme inn i boligmarkedet.

AnonymBruker
Skrevet
Fighter83 skrev (1 time siden):

Hilsen TS.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke så rart at han ikke ville møtes hjemme, om han bor med foreldrene?

Rarere å i det hele tatt date fyren 😛

Anonymkode: 70000...61b

• Liker 1
Skrevet

Uansett TS:  er dette en kar du vil ha? Vil du ha en kar som behandler deg sånn her? 

• Liker 1
Skrevet

Ts, er det ikke best for deg å holde deg unna ham?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Fighter83 skrev (16 timer siden):

Uansett TS:  er dette en kar du vil ha? Vil du ha en kar som behandler deg sånn her? 

Nei, hvertfall når han er så kontrollerende..... har tatt opp før med han. Men da ble han sint. Så hjelper ikke å ta praten. Best å bare ghoste

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (6 minutter siden):

Ts, er det ikke best for deg å holde deg unna ham?

Jo,nå virker han så sinnsykt kontrollerende og + begynner å tro han har alvorlige psykiske problemer. Pga måten han er på.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, hvertfall når han er så kontrollerende..... har tatt opp før med han. Men da ble han sint. Så hjelper ikke å ta praten. Best å bare ghoste

Selvfølgelig hjelper det ikke å ta det opp med en som ham.  Du må la være å ta kontakt med ham.

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jo,nå virker han så sinnsykt kontrollerende og + begynner å tro han har alvorlige psykiske problemer. Pga måten han er på.

Etter som jeg har forstått, og tenker, så er ghosting noe grusomt  du kan gjøre mot et menneske. bare la vær å selv ta kontakt med ham. Dersom han tar kontakt, sier du at du ikke føler for å ha noe mer kontakt, og si at det er best for dere begge at dere går videre med livet uten hverandre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Høres ut som en veldig god plan som ivaretar deg selv godt👏

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også snart 40 og bor hjemme hos foreldre. Aldri i verden noe jeg vil dele med det første for å si det sånn.

Anonymkode: e9f73...2ae

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...