AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #1 Skrevet 6. mars 2023 Jeg har to pakker torsk i kjøleskapet, ene gikk ut på lørdag og andre gikk ut igår - burde man ta sjansen på å spise det da? Anonymkode: 28130...4ad
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #2 Skrevet 6. mars 2023 Går helt fint, men kjenn på lukten og konsistensen. Anonymkode: 45d1f...e51
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #3 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Går helt fint, men kjenn på lukten og konsistensen. Anonymkode: 45d1f...e51 Hvordan er konsistens og lukt om den er dårlig? Anonymkode: 28130...4ad
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #4 Skrevet 6. mars 2023 Om det står "best før" er jeg ikke så nøye på datoen, men når det står "siste forbruksdag" følger jeg den slavisk, hvert fall på fisk og kjøtt. Anonymkode: 38dd7...542
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #5 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om det står "best før" er jeg ikke så nøye på datoen, men når det står "siste forbruksdag" følger jeg den slavisk, hvert fall på fisk og kjøtt. Anonymkode: 38dd7...542 For så vidt enig. Men det er et unntak: Rent storfekjøtt (biff, entrecote o.l.). Dette blir bare enda bedre etter utløpsdato. Kylling og bearbeidete kjøtt og fiskeprodukter går rett i søpla etter "siste forbruksdag", I TS sitt tilfelle, ville jeg prøvd med på fisken som hadde dato i går, men kastet den som utløp for 2 dager siden. Anonymkode: ab779...ebc 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #6 Skrevet 6. mars 2023 Jeg lagde fisken som vist på pakken og den var salt og god..? Men noe føltes ikke rett og både jeg og mannen spiste litt før vi mistet helt lyst og kastet det 🙈 Elsker jo lettsaltet torsk men tok ikke sjansen nå 😛 Anonymkode: 28130...4ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå