Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Albbas skrev (42 minutter siden):

Driften kan jo omstruktureres. Jeg skjønner godt at de ikke gikk med overskudd, det er et snevert marked man retter seg mot, og relativt store lokaler for å selge noe så smalt. Jeg har mer troa på nettbutikk og at lush slår seg sammen med noen andre i butikkutsalgene. Lov å håpe! 

Enig.

Og så har du også prisen.

Jeg er storforbruker av lush-badebomber. Men har faktisk aldri handlet på Lush i Norge. Lønnsnivå, husleie, med mer, må jo dekkes inn. 

Anonymkode: 079de...7d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er enig!

Tror at mange på dette forumet et bedre økonomisk stilt enn meg, men jeg har et materielt godt liv på inntekt som tilsvarer ufør minstesats.

Det ville jeg ikke ha hatt dersom jeg skulle ha kjøpt dusjsåpe(!) til 200 kr.

Anonymkode: a0d92...0b6

Det lønner seg ikke å kjøpe dusjsåpe, fordi Lush har ikke noe bedre ingredienser enn de som finnes hos dagligvarebutikkene ( f.eks. SLS nevnte før ). Reklame og markedsføring byger illusjon at det blir noe bedre, men slik er det ikke. 

Jeg hadde lyst på henna ( hårfarge ), men var veldig skuffet på ingrediensliste ( parfymer i henna er unødvendig ).

• Liker 2
  • Nyttig 2
  • 2 uker senere...
Skrevet
kaledonia skrev (På 7.3.2023 den 11.49):

Vanlig 250ml koster 200ml hvor ? Dove, Nivea eller Palmolive rundt 40kr! 200kr er dyrt. 

Lush sine dusjsåpe er utrolig drøye i bruk i forhold til andre merker. Jeg bruker max 1/2 teskje i en dusjball og det er nok til hele kroppen.

I tillegg har jeg pleid å kjøpe når de har hatt sitt årlige 50% salg. Da får man f.eks en 250 ml dusjsåpe til kr 100,- og med mitt forbruk tilsvarer det 100 ganger med dusjing. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Kommer det til å bli salg i de butikkene som stenges?

Anonymkode: 874ed...577

AnonymBruker
Skrevet

Charity pot kremen er min HG. Håper det er mulig å få tak i fra utlandet uten for dyr frakt?

Anonymkode: 7c00b...9e0

AnonymBruker
Skrevet

Vet noen når nettbutikken åpner?

Anonymkode: ea474...6a7

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Vet noen når nettbutikken åpner?

Anonymkode: ea474...6a7

Det har vært utrolig stille ang. saken, og ikke vet jeg hvor man skal henvende seg heller. De har jo ikke vært på sosiale medier på lang tid, bortsett fra Twitter, men der er det heller ingen info. 

Jeg sjekker innom nettbutikken hver dag, og det er egentlig mitt beste råd foreløpig. 

• Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
Hanne67 skrev (På 1.4.2023 den 11.24):

Det har vært utrolig stille ang. saken, og ikke vet jeg hvor man skal henvende seg heller. De har jo ikke vært på sosiale medier på lang tid, bortsett fra Twitter, men der er det heller ingen info. 

Jeg sjekker innom nettbutikken hver dag, og det er egentlig mitt beste råd foreløpig. 

Jeg sjekker også nettbutikken, men blir takknemlig om du gir en lyd her om det skjer noe. Jeg husker ikke alltid på å sjekke.

Min luksus er å bruke badebomber derifra. Var det jeg unnet meg som noe ekstra. Nå er jeg helt tom. 

• Liker 3
Skrevet
Fjonet skrev (15 timer siden):

Jeg sjekker også nettbutikken, men blir takknemlig om du gir en lyd her om det skjer noe. Jeg husker ikke alltid på å sjekke.

Min luksus er å bruke badebomber derifra. Var det jeg unnet meg som noe ekstra. Nå er jeg helt tom. 

Ja, det skal jeg huske på å gjøre. 👍

• Hjerte 2
  • 4 uker senere...
Skrevet
akkurat passe skrev (5 timer siden):

🙏Kjempegod nyhet! ♥️

Ja! 😃 Jeg er ikke så ofte i Oslo, men høydepunktet er å stikke innom butikken på Byporten! Nå blir det mulighet for det igjen! 👏🙌

AnonymBruker
Skrevet
Hanne67 skrev (7 timer siden):

Ja! 😃 Jeg er ikke så ofte i Oslo, men høydepunktet er å stikke innom butikken på Byporten! Nå blir det mulighet for det igjen! 👏🙌

❤️ Veldig koselig å kikke innom der 😊

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Nettsiden har endret seg litt i det siste, så enda litt nærmere åpning Screenshot_20230522-113102.thumb.png.10d5644f635ed6ad5a8eb02dfb917d44.png

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Hanne67 skrev (På 22.5.2023 den 11.33):

Nettsiden har endret seg litt i det siste, så enda litt nærmere åpning Screenshot_20230522-113102.thumb.png.10d5644f635ed6ad5a8eb02dfb917d44.png

Tusen takk for at du er så flink til å oppdatere ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Hanne67 skrev (På 22.5.2023 den 11.33):

Endelig øyner jeg håp, og skal feire med et bad med badebombe i kveld. Har ikke turt å bruke noen etter at de gikk konkurs i frykt for å aldri få tak i det igjen 😅

Anonymkode: 623a8...f94

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.3.2023 den 10.19):

Ikke om noen kjøper opp Lush Norge for å drive det videre, noe de som eier Lush Norge nå håper på.

Anonymkode: 68ffa...0ce

De hadde ikke konkurssalg der jeg bor, syns det var litt rart. Kanskje noen kjøpte opp beholdningen deres? Ville ha rose jam på halv pris for svarte he.... :filer:

• Hjerte 1
Skrevet
Kullsyrevann skrev (5 timer siden):

De hadde ikke konkurssalg der jeg bor, syns det var litt rart. Kanskje noen kjøpte opp beholdningen deres? Ville ha rose jam på halv pris for svarte he.... :filer:

Nei, de har ikke hatt konkurssalg.

Av det jeg har lest så har Lush i Storbritannia kjøpt opp varelageret, men usikker på hva de har gjort med det. 🤔 Ved det årlige salget i januar så har de pleid å selge ut varer som nærmer seg utløpsdato. Kan jo hende det er endel av det nå, så da går det an å håpe på et salg. 👍 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...