Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Peanut skrev (1 time siden):

Skjønner for øvrig ikke sånne sure folk, dere kan vel bare ta en omvei? 495CD569-FDD7-4E2F-B4F0-F0CF74E3874F.gif.9cccc13d54729c3a47f001464fce6ceb.gif Eller, så finnes det sikkert noen masker dere kan ha over nesen om det lukter så fælt E6D94999-D8D1-4803-AAB6-15E8B3DF5DFC.gif.347f8a793b90612e52a16254a1d06917.gif

Og siden du ikke skjønner det og synes de er sure som ikke liker lukten, så er det greit å mobbe? Det lukter voldsomt sterkt fra de butikkene, jeg kjenner lukta når jeg går forbi tverrgata butikken ligger i, liksom. 

Anonymkode: 80d4c...45b

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri handlet derfra før,så no loss for me.

• Liker 2
Skrevet
Capazitet skrev (7 timer siden):

Syns det er rart at dei ikkje kan drifta nettbutikken ein gong...satsar på at nokon kjøper dei opp. Kanskje ser me produkta deira på Normal om ikkje så lenge...??

Det høres veldig usannsynlig ut.

• Liker 4
Skrevet
Tvillingsjel skrev (8 timer siden):

Enig. Synes Lush lukter fantastisk. Det lukter så rent og spaaktig at jeg kunne ha bodd der 😂❤️ Trist at de er konkurs. Rip, fantastiske butikk !

Jeg synes ikke det lukter så jævlig som mange skal ha det til, men å si at over-parfymert = rent, det vitner om noe grunnleggende feil med samfunnet vårt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, nei nei! Det har de eneste produktene som faktisk har gjort noe godt for håret mitt! Jeg var så glad for at krøllene endelig kom frem og fruset bort. Jeg har prøvd så utrolig mye og ingenting har fungert før jeg prøvde produkter fra Lush. Oppriktig lei meg. 

Anonymkode: 492ba...155

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange som handler på Lush blir lurt. De tror produktene er mer organiske og naturlige enn andre merker. Det er de ikke. De bruker feks syntetiske stoffer som SLS og parabener like mye som andre. Men siden produktene ser mer fancy ut, lukter mer ekstremt og er dyrere så går folk i fella. 

Anonymkode: b5422...672

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Så klart er Lush konkurs når de selger en flaske dusjsåpe for 500 kr

Anonymkode: 874ed...577

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Nei, nei nei! Det har de eneste produktene som faktisk har gjort noe godt for håret mitt! Jeg var så glad for at krøllene endelig kom frem og fruset bort. Jeg har prøvd så utrolig mye og ingenting har fungert før jeg prøvde produkter fra Lush. Oppriktig lei meg. 

Anonymkode: 492ba...155

Hei krøllesøster! Jeg har ikke brukt noe fra lush, men med veldig krøllete hår (type 3B) har jeg prøvd en del, og her er mine anbefalinger: 

John Frieda sin krølleserie for styling. Moussen er best for mine krøller, men de har også krem og annet. 

https://www.vita.no/john-frieda/john-frieda-frizz-ease-dram-curls-reviver-mousse?v=31816&gclid=CjwKCAiA3pugBhAwEiwAWFzwdacj8KIwqFFC_ZqNpowtpaK-S-bQYztKn3Ia656daQlI58BDKpVnrhoCjacQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Touch up kremen er fantastastisk for småfrizz gjennom dagen

https://www.vita.no/har/styling/john-frieda-frizz-ease-secret-agent-touch-up-creme

Og redken sin krølleshampo og balsam.

https://www.redken.no/produkter/hårpleie/curvaceous/curvaceous-high-foam-lightweight-cleanser

Balsamen

https://www.redken.no/produkter/hårpleie/curvaceous/curvaceous-conditioner-for-curly-wavy-hair

Og se gjerne videoer om ulike teknikker for å style krøller på YouTube feks, der kan du finne ulike metoder for ulike typer krøller. Hvis du er usikker på hvilke  type krøller du har så fins det mange skjemaer du kan sjekke på nett, f.eks. denne:  https://keuneeducation.com/curl-patterns-101-whats-your-curl-type

Hvis du vet hvilken type du har er det lettere å Google stylingtips og produkter. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Capazitet skrev (8 timer siden):

Syns det er rart at dei ikkje kan drifta nettbutikken ein gong...satsar på at nokon kjøper dei opp. Kanskje ser me produkta deira på Normal om ikkje så lenge...??

Så du tror det er gratis å drive nettbutikk?

Anonymkode: 02aa4...1e1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så klart er Lush konkurs når de selger en flaske dusjsåpe for 500 kr

Anonymkode: 874ed...577

500 kr for en dusjsåpe? 😂 nå får du rulle inn her! Vanlig 250 ml koster rundt 200 kr, det er ingen uvanlig pris og heller ingen ekstrem pris.

Anonymkode: cd900...018

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Og siden du ikke skjønner det og synes de er sure som ikke liker lukten, så er det greit å mobbe? Det lukter voldsomt sterkt fra de butikkene, jeg kjenner lukta når jeg går forbi tverrgata butikken ligger i, liksom. 

Bare idioter fortsetter å gå forbi butikker de ikke tåler å gå forbi. 

Nå slipper du det da mest sannsynligvis. 

Anonymkode: 44023...06f

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

500 kr for en dusjsåpe? 😂 nå får du rulle inn her! Vanlig 250 ml koster rundt 200 kr, det er ingen uvanlig pris og heller ingen ekstrem pris.

Anonymkode: cd900...018

Vanlig 250ml koster 200ml hvor ? Dove, Nivea eller Palmolive rundt 40kr! 200kr er dyrt. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Skal man gå omveier pga illeluktende butikker? Kanskje jeg skal fyre opp bålpanna rett utenfor soveromsvinduet ditt?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Reign said:

Skal man gå omveier pga illeluktende butikker? Kanskje jeg skal fyre opp bålpanna rett utenfor soveromsvinduet ditt?

Om det lukter helt jævlig så styrer jeg selv selvfølgelig meg langt bort fra det. Ellers er jeg jo en idiot. Man oppsøker jo ikke steder som man ikke liker. 🤦🏼‍♀️

Du mener lukten av svidd menneske er digg? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det skjønner jeg godt at de er.

Anonymkode: f467a...6ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bare idioter kaller andre idioter. Jeg går ikke ti minutter omvei til jobb bare for å unngå lukta i ett minutt. Det er ikke dermed sagt jeg plutselig liker den fæle lukta. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mange som handler på Lush blir lurt. De tror produktene er mer organiske og naturlige enn andre merker. Det er de ikke. De bruker feks syntetiske stoffer som SLS og parabener like mye som andre. Men siden produktene ser mer fancy ut, lukter mer ekstremt og er dyrere så går folk i fella. 

Anonymkode: b5422...672

Har noen nevnt det i tråden?

Jeg har aldri brydd meg om innholdet i produktene jeg bruker. Jeg stoler på at det som selges i Norge er trygt nok, og jeg har ingen allergier/plager.

Men Lush har de beste badebombene, en lang rekke dufter som sitter lenge i huden. Og ikke minst de fineste effektene og fargene. 

Andre igjen ser jeg nevner produkter som faktisk funker for dem. 

Så hvorfor dette behovet for å kalle det å gå i fella at vi faktisk kjøper produkter som gir oss mye? 

Anonymkode: 079de...7d3

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om det lukter helt jævlig så styrer jeg selv selvfølgelig meg langt bort fra det. Ellers er jeg jo en idiot. Man oppsøker jo ikke steder som man ikke liker. 🤦🏼‍♀️

Du mener lukten av svidd menneske er digg? 

Jeg ser ikke noe grunn til at jeg skal gå andre veier fordi en butikk lukter sterkt.

Svidd menneske?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Og jeg elsker Lush. I tillegg sliter jeg med eksem på hendene om vinteren, men når jeg bruker Lush-såpe går det helt fint - så det er ikke bare forfengelig med at jeg elsker luktene. 🤯 Hva nå? Håper noen kjøper konkursboet og viderefører driften. Men hvis ikke, kan man kjøpe på nett fra andre land? Noen som har prøvd?

Anonymkode: b2e60...12e

LUSH er fortsatt en engelsk bedrift og er fult velgående over i Storbritannia, og USA. Er kun i Norge dem er konkurs. 

Anonymkode: 51e87...543

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syntes egentlig det bare er greit de er konkurs. LUSH driver med grønnvasking.

Anonymkode: 51e87...543

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...