Gå til innhold

Ømme pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, det har jeg for tiden. Nei jeg kan ikke være gravid, det vet jeg med sikkerhet. Så det er ikke grunnen. Men det er skikkelig ubehagelig. Ingen hovne bryst heller , bare ømme. Noen ideer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Team retriever skrev (1 time siden):

Jepp, det har jeg for tiden. Nei jeg kan ikke være gravid, det vet jeg med sikkerhet. Så det er ikke grunnen. Men det er skikkelig ubehagelig. Ingen hovne bryst heller , bare ømme. Noen ideer?

Har det alltid før mensen!

Anonymkode: 2bbad...ca5

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Hatt det lenge. Før kom det i forbindelse med menstruasjon

Anonymkode: aed1a...e41

AnonymBruker
Skrevet

Det er vanligvis hormonelt. Har du endret på noe som har åpenbar betydning for hormoner? Nye p-piller, medisiner ol. Andre ting som kan gjøre dem vond er stimuli. Bher som klemmer brystene, mye berøring osv., særlig i fasen mellom eggløsning og mens.

Anonymkode: 75395...13c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk det av mensen, p-piller og nå ovesterin. 

Anonymkode: 330ee...a56

AnonymBruker
Skrevet

Skjer i forbindelse med syklusen min. Noen ganger så vondt at det å ta bh av og på er smertefullt 

Anonymkode: 3af9f...086

AnonymBruker
Skrevet

Åja, spesielt niplene er veldig ømme. Skulle tro jeg var gravid, men er ikke det. Typisk kommer det en uke før mens og varer frem til 2-3 dag etter mens.

Anonymkode: a3e68...3a5

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har det alltid før mensen!

Anonymkode: 2bbad...ca5

Har ikke hatt mensen siden 2007

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Åja, spesielt niplene er veldig ømme. Skulle tro jeg var gravid, men er ikke det. Typisk kommer det en uke før mens og varer frem til 2-3 dag etter mens.

Anonymkode: a3e68...3a5

Her er det hele puppen rett og slett 

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Det er vanligvis hormonelt. Har du endret på noe som har åpenbar betydning for hormoner? Nye p-piller, medisiner ol. Andre ting som kan gjøre dem vond er stimuli. Bher som klemmer brystene, mye berøring osv., særlig i fasen mellom eggløsning og mens.

Anonymkode: 75395...13c

Ingen endringer , ingen medisiner .  Og ingen mens siden 2007

AnonymBruker
Skrevet

Samme. Hatt det i tre måneder nå. Kan ikke gå til legen heller, han ler bare om man kommer til legen med noe sånt.

Anonymkode: 6f696...0e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...