Gå til innhold

Hvilket gulv på barnerom?

Fremhevede innlegg

Skrevet
VI har tregulv på barnrommene. Det får kjørt seg, men vi har lagt på noen leketepper som tar unna for det verste. Når ungene blir eldre, sliper vi ned gulvet. Vi er fornøyde, og savner ikke gulvvarme.

Dette satser vi og på nå når vi innreder barnerom. Har dere lakket tregulvet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg ville ha valgt et ensfarget korthåret vegg til vegg teppe om jeg hadde fått bestemme. Jeg hadde det da jeg vokste opp selv, og det var en fryd å leke på, og vi ble aldri kalde :)

Skrevet
Ville også holdt meg unna lamintat. Vi har det blandt annet på barnerom med varmefolie under. Er ikke fornøyd. Det er kjempehardt, ikke godt for barn å sitte på. Dessuten er det supersyntetisk å suger til seg skitt, vanskelig å holde rent, og sokker ol. slites fort ut. Aldri mere laminat! Skal bytte ut alt laminatgulv!

Som jeg skulle sagt det selv, vi har laminat på soverommene, men parkett i resten av huset.

Dessuten er de hakkene som er kommet i laminaten mye styggere enn hakkene i parketten(selv om det er mange flere i parketten, men de går det jo an å gjøre noe med....)

Skrevet
Som jeg skulle sagt det selv, vi har laminat på soverommene, men parkett i resten av huset.

Dessuten er de hakkene som er kommet i laminaten mye styggere enn hakkene i parketten(selv om det er mange flere i parketten, men de går det jo an å gjøre noe med....)

He he.. Meg du siterte. Ja, det med hakkene glemte jeg å skrive, kom på det etterpå. Godt du utfyller meg :)

Gjest LoisLane
Skrevet
Dette satser vi og på nå når vi innreder barnerom. Har dere lakket tregulvet?

Det er kun grønnsåpebehandlet. Er ikke så glad i glansen fra lakken.

Skrevet
Det er kun grønnsåpebehandlet. Er ikke så glad i glansen fra lakken.

Ikke jeg heller! Mes som spurte, forresten. Tenkte jeg skulle hvitlute det, men ikke lakke. Deilig med grønnsåpegulv!

Skrevet

Takk for alle gode tips! :)

Skrevet

Lakk trenger ikke å være blank. Jeg har lakkerte tregulv som er matte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...