AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #1 Skrevet 6. mars 2023 Har vært med kjæresten i 4 år. Før han traff meg kunne han tilbringe 1 hel uke (noen ganger 2) med venner. Med et vennepar av han var vi 10 dager i et annet land, vi var i to ulike Airbnb med hvert vårt soverom. Barna deres var også der. Det gikk stort sett greit med de, kjempehyggelige mennesker selvom jeg følte det ble litt mye til tider, vi gjorde aldri noe på egenhånd. Et annet vennepar av han merker jeg at 1 uke med de ville blitt for mye. Og mannen i det forholdet er en av kjærestens aller beste venner. Liker han godt altså, men mer usikker på dama der. og de 3 har gjort så mye sammen, vært på overnattingsturer etc. Hva tenker dere om det? Synes dere det er greit å tilbringe 1-2 uker med venner av kjæresten tett på? spesielt når man bare har møtt de noen få ganger før. Hvis camping tur blir det jo to telt og ingen privat liv. Føler at kjæresten kan ta en impulsiv avgjørelse hvis noen spør og jeg sitter der uten å bli spurt direkte. Da er det kleint å si «hmm, kan vi tenke litt på det først?» men stort sett spør kjæresten meg privat Anonymkode: 2fdc1...648
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #2 Skrevet 6. mars 2023 Her må du si i fra ved hver ferie. Viktig å sette grenser. Kjæresten min er lik og vi hadde 5 uker med folk som kom og gikk hele sommeren. Vi hadde vel bare to dager løpet av den uka uten unger og venner. Når ferien var over var vi begge så slitne at dette ble vi enige om å ikke gjøre det igjen. Anonymkode: bd61a...8f2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #3 Skrevet 6. mars 2023 Dere begge må møte hverandre på midten. Du kan bli med på venneturene så lenge han aksepterer at da skal dere bo for dere selv. Dere kan besøke vennenes leilighet og invitere de over på middag, være sammen på dagen osv men ha et eget sted å trekke dere tilbake til. Dette må han som voksen også imøtekomme som ditt behov. Anonymkode: 473bf...ad2 1
Fremmed fugl Skrevet 6. mars 2023 #4 Skrevet 6. mars 2023 Det første som du bør si til kjæresten din er at hva dere skal gjøre, er det noe dere snakker sammen om. Noen vil sikkert si at du må tåle at han og kompiser begynner å snakke om deres ferie... Men jeg syns det høres ugreit ut. Ellers skjønner jeg deg godt, ok hadde kunnet blitt med på et slikt opplegg som unntak. Betyr ikke at dem som trives med slike venner ferie gjør noe galt, men da må man faktisk være sikker på at alle faktisk setter like stor pris på det, og at det er dem som ønsker det som skal være oppmerksomme på problemet. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #5 Skrevet 6. mars 2023 Jeg synes sånt høres slitsomt ut å bo så tett på så lenge. Anonymkode: d3b74...957
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå